۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۴

چرا باید برند hp را برای خرید سرور انتخاب کنیم؟

سرور hp برای مدیریت بارهای کاری در تمام سطوح، از جمله وب، تجزیه و تحلیل، زیرساخت فناوری اطلاعات، برنامه های کاربردی تجاری، داده‌های کوچک و بزرگ و سایر اهداف طراحی شده است. اگر قصد شروع یک کسب و کار کوچک را دارید، برخی مدل‌های سرور hp بهترین ها برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط هستند.
چرا باید برند hp را برای خرید سرور انتخاب کنیم؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



انواع سرورها در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک انتقال، ذخیره‌سازی و پردازش داده‌ها و اطلاعات کاربران را انجام می‌دهند. در بین تمام برندهای سرور، hp‌ یکی از معروف‌ترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با گذشت زمان، نسل‌های مختلف hp نسبت به نسل قبلی پیشرفته‌تر و کارآمدتر شدند به طوری که، مدل‌های مختلف سرور HP به دلیل کارایی، سرعت بالا، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری، قابلیت ارتقا، استفاده از سخت افزارهای قدرتمند و قیمت مناسب، فروش بالایی در بازار دارند.
برای خرید سرور hp dl380 g10 کلیک کنید.
در ادامه این مطلب به مزایای سرور hp بیشتر می‌پردازیم.
 

مزایای انتخاب سرورهای hp


با رشد دنیای فناوری نیاز به سرور و استفاده از تجهیزات شبکه در هر شرکت و سازمانی افزایش یافته است.  سرور hp با پیشرفت روزافزون خود در زمینه‌های فنی و فناوری بر روند کسب و کارها تاثیر مثبتی گذاشته‌  و باعث رشد آن ها شده‌ است. تمامی محصولات Enterprise HP که با نام HPE عرضه می‌شوند. ویژگی‌ها و عملکردهای خاصی دارند و اجزای نصب شده بر روی آن‌ها بسته به نیاز و کسب و کار‌ کاربران قابل تغییر است.
انواع سرورهای hp در ایران به راحتی با هر حجم کاری و قیمت مناسب در دسترس هستند و در اکثر موسسات دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
شرکت hp با بررسی دقیق بازار مصرف‌کنندگان و شناسایی نیازهای واقعی سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک همواره در تلاش است تا با ایجاد فناوری‌های جدید و پیشرفته‌تر، مشتریان و مخاطبان جدیدی را جذب کند.
علاوه بر این، این سرورها در توسعه تجهیزات با توجه به نیاز کاربران پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و حداکثر کارایی و قابلیت اطمینان را برای جلوگیری از مشکلات ارائه می‌دهند. برای رسیدن به این اهداف، شرکت تمامی قطعات را تست می‌کند و سپس به بازار عرضه می‌کند. یکی از فناوری‌های مورد استفاده در سرور hp فناوری SUM-Smart Update Manager است که نرم افزارها و سیستم عامل را ساده‌تر می‌کند.
 

مهمترین مزایای سرورهای اچ پی:
   - مقیاس‌پذیری بالا: اکثر مدل‌های hp طراحی‌های همه‌کاره، انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر را برای پشتیبانی از کانال‌های متعدد برای افزایش پردازش ارائه می‌کنند.
   - قابل اعتماد بودن: جدیدترین مدل‌ها قابلیت اطمینان بالا را تضمین می‌کنند. HPE با هشدارهای خود در مورد قطعاتی که ممکن است از کار بیفتند، فرصتی برای تعمیر یا تعویض آن قطعات قبل از خراب شدن کامل را فراهم می‌کند
   - پشتیبانی از پردازنده‌های قدرتمند: سرورهای hp از سری‌های مختلف پردازنده‌های Celeron، Intel Core، Intel Pentium، Intel Xeon، AMD Opteron و AMD Turion پشتیبانی می‌کنند. CPU HP قدرت بالا در پردازش را تضمین می‌کند.
   - پشتیبانی از کارت‌های Raid: HP طیفی از کنترلر‌های آرایه هوشمند خود را با پشتیبانی از سطوح 0، 1، 1+0، 5، 6، 50 و 60 ارائه می‌کند.
   - سیستم عامل: سرورهای HPE ProLiant از Microsoft، SUSE، Red Hat، Canonical و Oracle OS پشتیبانی می‌کنند. HPE توزیع‌های لینوکس جامعه را فعال می‌کند و همچنین سیستم عامل Windows server، SUSE Linux، لینوکس Red Hat، VMware، Microsoft Hyper-V، و Red Hat Enterprise Virtualization را مجدداً می‌فروشد و برای آن‌ها خدمات ارائه می‌دهد.
   - تنوع در درایو دیسک‌ها: HPE گزینه‌های مختلفی از درایو دیسک‌ها به شکل فاکتورهای مختلف با ظرفیت‌های متنوع و سرعت چرخش بالا ( RMP هارد سرور ) برای خط تولید ProLiant ارائه می‌دهد.
   - رم: سرورهای HP ProLiant از DDR3 HP SmartMemory در پنج نوع مختلف DIMM-RDIMM، UDIMM، LRDIMM، HyperCloud (HDIMM) و ولتاژ فوق العاده کم (ULVDIMM) پشتیبانی می‌کنند.
 

چرا سرور hp‌ پرفروش است؟


Hp در بین پنج شرکت برتر تولیدکننده سرور در جهان قرار دارد. این شرکت سرورهای قدرتمند سازمانی را برای انواع کسب و کارها ارائه می‌دهد. طیف عظیمی از محصولات اچ پی با فناوری‌های پیشرفته و پرسرعت عرضه می شوند و تمام نیازهای سازمانی را برآورده می‌کنند.
سرورهای اچ پی به دلیل انعطاف‌پذیری بالا با نرم افزارها و سایر تجهیزات شبکه بسیار سازگار هستند و به همین دلیل امکان توسعه سریع شبکه را فراهم می‌کنند.
یکی از نکات مثبت این شرکت پشتیبانی گسترده از مصرف کنندگان با تولید و انتشار نرم افزار، کتاب، منابع و سایت‌های آموزشی و همچنین سایت‌های اطلاعاتی است. همچنین، با استفاده از فناوری مدیریت ILO، امکان مدیریت و ارتباط از راه دور سرور را فراهم می‌کند.
علاوه بر این، سرورهای HP با سخت افزار شرکت‌های دیگر نیز سازگار هستند.
 

معرفی پرفروش‌ترین سرورهای hp


سری ProLiant محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سرورها در خانواده hp هستند. سرورهای HPE ProLiant بر اساس فاکتورهای ظاهری و پیکربندی پردازنده در خطوط مختلفی عرضه می‌شوند و بر این اساس به چندین سری تقسیم می‌شوند.
   - ML (Modular Line): سرورهای ایستاده Tower که قابل تبدیل به رکمونت نیز هستند.
   - DL (Density Line): سرورهای همه منظوره رکمونت
   - BL (Blade Line) : شامل سرورهای تیغه‌ای یا Blade است و به دلیل فشردگی بالای سیستم به سرورهای با چگالی بالا (high-density) نیز شناخته می‌شوند.
   - SL (Scalable Line): شامل مدل‌هایی با شاسی فشرده و ظرفیت ذخیره‌سازی بالا برای محاسبات سنگین در مراکز داده است.
   - SY (Synergy Line): دارای تیغه‌های سینرژی است که به بهینه سازی زیرساخت‌ها در شبکه، ذخیره‌سازی و محاسبات در مراکز داده کمک می‌کند.

جدیدترین سرورهای هوشمند HPE ProLiant به دلیل امکان ارتقا و سازگاری با انواع کسب و کارها ایده‌آل هستند.  برای کسب و کار خود با هر اندازه و حتی با وجود محدودیت در منابع فناوری، مالی و زمانی به احتمال زیاد یک سرور HPE ProLiant مناسب را پیدا خواهید کرد.
سرورهای ProLiant محاسبات پیچیده برای بارهای کاری خاص را به راحتی مدیریت می‌کنند و انعطاف‌پذیری بالایی در ظرفیت ذخیره‌سازی و محاسبات دارند. علاوه بر این، دسترسی به حافظه سریع‌تر، محاسبات و عملکرد ورودی/خروجی را تسریع می‌کنند و عملکرد شبکه و ذخیره‌سازی را با کمترین تاخیر افزایش می‌دهند.
علاوه بر خط تولید ProLiant سری MicroServer نیز سرورهای برای مشاغل کوچک و خانگی و محاسبات سبک با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.
سریApollo  نیز سرورهای متراکم بهینه شده را برای محیط های کوچک و HPC ارائه می‌کند
HPE Integrity نیز مجموعه‌ای از سرورهای مجهز به پردازنده‌های Itanium عرضه می‌کند که شامل سرورهای مبتدی، میان رده و رده بالا هستند. سیستم عامل و ابزارهای یونیکس یکپارچه با بالاترین قابلیت دسترسی، قابلیت اطمینان و امنیت در سرورهای HPE Integrity ارائه می‌شوند.
 

نتیجه‌گیری


سرور hp برای مدیریت بارهای کاری در تمام سطوح، از جمله وب، تجزیه و تحلیل، زیرساخت فناوری اطلاعات، برنامه های کاربردی تجاری، داده‌های کوچک و بزرگ و سایر اهداف طراحی شده است. اگر قصد شروع یک کسب و کار کوچک را دارید، برخی مدل‌های سرور hp بهترین ها برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط هستند.
سیستم‌های سرور کسب و کارهای کوچک HPE با وجود فناوری مدیریت برای شرکت‌های کوچک بدون متخصصان فناوری اطلاعات داخلی یا یک سازمان متوسط رو به رشد با کارکنان فناوری اطلاعات، عملکرد مطلوبی ارائه می‌دهند.
همچنین فناوری مجازی‌سازی اچ پی، عملکرد و مقیاس‌پذیری را با هزینه‌های معقول افزایش داده و راه‌اندازی  زیرساخت IT شرکت‌ها را تسریع می‌کند.
علاوه بر این، اگر به تداوم کسب و کار با امنیت بالا، ذخیره سازی داده ها و پشتیبان گیری و حفاظت از داده‌های مشتریان خود نیاز دارید، سرورهای HPE گزینه‌های خوبی به شما پیشنهاد می‌دهند.
منبع: tshfidar.com
 
کد مطلب: 73803
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام