۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۳

برای تغییرات بیشتر فایل اکسپلورر در ویندوز 11 آماده شوید

ایتنا - فایل اکسپلورر در نسخه اولیه ویندوز 11 به‌روزرسانی‌هایی دریافت کرد که به سال‌ها غفلت پایان داد و از آن زمان تغییرات بیشتری روی آن اعمال شده است. مایکروسافت اکنون تغییرات بیشتری را در File Explorer اعلام کرده است، و آنها هیجان انگیز هستند.
برای تغییرات بیشتر فایل اکسپلورر در ویندوز 11 آماده شوید

File Explorer در ویندوز 8، 8.1 و 10 تغییر چندانی نکرده است، اما ویندوز 11 نوار ابزار Ribbon را با یک ردیف دکمه جدید جایگزین کرد. همچنین چند منوی اصلاح‌شده (مانند منوی زمینه ) وجود داشت و بعداً در سال 2022، برگه‌ها به File Explorer اضافه شدند . 

مایکروسافت همچنین در حال کار بر روی یک تغییر سطح پایین تر است  به روز رسانی پایگاه کد قدیمی File Explorer برای استفاده از Windows App SDK مدرن . نسخه به روز شده از ماه مارس برای آزمایش کنندگان Windows Insider در دسترس بوده است ، اما در آن زمان، هیچ تغییر ظاهری وجود نداشت.

اکنون که کار زیربنایی کامل شده است (یا به اندازه کافی نزدیک است که کامل شود)، مایکروسافت در حال حرکت به سمت ارتقاء بصری و عملکردی است. با شروع Windows 11 Insider Preview Build 23475، File Explorer یک صفحه اصلی جدید با فایل های اخیر و مورد علاقه دارد، و برای افرادی که به حساب کاری وارد شده اند، بخش «توصیه شده» نیز وجود دارد. بالا با فایل هایی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. آخرین ویژگی در ماه مارس اعلام شد .

File Explorer جدید همچنین دارای "نوار آدرس و کادر جستجوی مدرن" است که مایکروسافت می‌گوید با فایل‌های محلی و ابری به خوبی کار می‌کند. همچنین یک نشانگر برای وضعیت فعلی همگام سازی OneDrive وجود دارد.

دیدن پیشرفت‌های قابل توجه در File Explorer بسیار هیجان‌انگیز است، و اکنون که از چارچوبی مشابه سایر برنامه‌های مدرن مایکروسافت استفاده می‌کند، کمتر شبیه به یادگاری از ویندوز 7 است. امیدواریم مایکروسافت با ادغام OneDrive خیلی تهاجمی نباشد ، اگر چه نمای گالری عکس جدیدی در حال توسعه است .

File Explorer جدید شروع به عرضه در کانال ویندوز 11 کرده است و ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد تا برای همه برسد و File Explorer تا آن زمان کمی متفاوت به نظر می رسد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا
 

 
کد مطلب: 73271
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام