۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۷

تغییرات ویندوز 11 نسبت به نسخه‌های قبلی ویندوز

ایتنا - مایکروسافت در حال آزمایش تغییرات رابط کاربری جدید در نوار وظیفه ویندوز 11 است. این شرکت نرم افزاری در حال آزمایش بازگرداندن نوار جستجوی مشابه با ویندوز 10 به همراه نشان های اعلان برای بخش ابزارک ها در ویندوز 11 است.
تغییرات ویندوز 11 نسبت به نسخه‌های قبلی ویندوز


مایکروسافت در حال آزمایش تغییرات رابط کاربری جدید در نوار وظیفه ویندوز 11 است. این شرکت نرم افزاری در حال آزمایش بازگرداندن نوار جستجوی مشابه با ویندوز 10 به همراه نشان های اعلان برای بخش ابزارک ها در ویندوز 11 است.

به گزارش ایتنا از برنا، ویندوز 11 در حال حاضر با دکمه جستجو در نوار وظیفه عرضه می شود که می‌تواند آن را غیرفعال کرد تا فقط آرم جستجو را نشان دهد. مایکروسافت اکنون در حال آزمایش سه تغییر پیشنهادی بصری در نوار جستجوی ویندوز است. این شرکت برای آزمایش اول از افزونۀ جستجوی معمولی استفاده می‌کند، مایکروسافت برای آزمایش دوم و سوم از نمونه‌های بزرگ و کوچک شده در نوار «شروع» ویندوز استفاده کرده است، البته تغییرات فعلا فقط در حد آزمایش هستند و امکان دارد که هیچوقت عرضه نشوند.،

پس از بازگرداندن ویجت Weather به نوار وظیفه در ویندوز 11، اکنون مایکروسافت در حال آزمایش اضافه کردن نشان های اعلان است. اعلان‌ها برای محتوایی مانند اخبار فوری طراحی شده‌اند و شبیه نشان‌هایی هستند که در Action Center در سمت راست نوار وظیفه پیدا می‌کنید.

آماندا لانگوفسکی، رئیس ویندوز اینسایدر توضیح می‌دهد که وقتی صفحۀ ابزارک‌ها را در ویندوز باز می‌کنید، یک بنر در بالای آن ظاهر می‌شود که اطلاعات بیشتری در مورد عامل ایجاد نشان اعلان ارائه می‌کند. این به صراحت مشخص نیست اما من انتظار دارم که امکان غیرفعال کردن این ابزار هم برای کاربران فراهم باشد.

بر اساس گزارش پایگاه ورج، مایکروسافت در کنار تست‌های رابط کاربری، Windows Insiders در Dev Channel، قصد دارد تا آزمایش یک برنامه دوربین جدید را برای ویندوز 11 آغاز کند. این طراحی مطابق با ویندوز 11 بروزرسانی شده است و اکنون شامل پشتیبانی از QR و اسکن بارکد می‌شود. یک بروزرسانی جدید Media Player نیز برای آزمایش در دسترس است که قابلیت ریپ سی‌دی به فایل‌های AAC، WMA، FLAC و ALAC را دارد.
کد مطلب: 69131
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام