۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۴

معرفی برخی تور های اقساطی آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز

شما می توانید با تورهای اقساطی به سفر بروید و نگران هزینه ی آن نباشید. در تورهای اقساطی بخشی از هزینه سفر ابتدا از شما دریافت و مابقی در قالب یک چک ده ماهه نوشته می شود.
معرفی برخی تور های اقساطی آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



بعد از گذراندن مدت زیادی در سر و صدا و شلوغی شهر و خستگی های کار، یک تعطیلات دلپذیر لازم داریم. این تعطیلات زمانی که حالت کمال می رسد که بتوانید به یک سفر دوست داشتنی بروید. معمولا مخارج رفتن به سفر گران هستند. با مخارج امروزی سفرهای ما تنها به برخی سفرهای یک روزه یا کوتاه مدت خلاصه می شوند. آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز با فراهم کردن امکان سفر با تور قسطی این مشکل را برای شما برطرف کرده است. شما می توانید با تورهای اقساطی به سفر بروید و نگران هزینه ی آن نباشید. در تورهای اقساطی بخشی از هزینه سفر ابتدا از شما دریافت و مابقی در قالب یک چک ده ماهه نوشته می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از تورهای اقساطی پیله های عصر پرواز مانند تور اقساطی دبی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
 

آشنایی با تور اقساطی دبی


شهر دبی شهری مدرن در امارات متحده عربی است که به آسمان خراش هایش شهرت دارد. دبی تاریخ چندان طولانی ای ندارد زیرا کشور امارات متحده عربی مدت زیادی نیست که شکل گرفته است. بعد از خروج انگلیس از خلیج فارس، چند منطقه شیخ نشین مثل دبی و ابوظبی امارات متحده عربی را به وجود آوردند. در ابتدا تنها منبع درآمد دبی از استخراج و فروش نفت بود اما اکنون گردشگری نقش مهم و اساسی ای در ثروتمند شدن این کشور کوچک دارد. جمعیت امارات تنها کمی بیش از 9 میلیون نفر است. ارزی که در سفر با تور اقساطی دبی باید به همراه داشته باشید درهم امارات است که حدود 13500 تومان ایران است. دبی بسیار به ابوظبی نزدیک است و با سفر با تور اقساطی دبی می توانید ابوظبی را هم ببینید. معروف ترین مکان دیدنی این شهر برج خلیفه است که بلندترین برج جهان است.
مهم ترین خیابان دبی برای گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند خیابان ساحلی است. ورزش های آبی، تفریحاتی مثل خرید و برگزاری کنسرت های جذاب در این خیابان در دسترس هستند. رستوران های مناسبی برای خوردن غذاهای عربی و هم چنین امکان امتحان غذای محلی خیابانی در خیابان ساحلی برای شما فراهم است. اگر به مراکز هیجان انگیز و تفریحی علاقه دارید، تور اقساطی دبی برایتان مناسب است. یکی از این مراکز تفریحی موشن گیت است. موشن گیت پارکی با موضوعی هالیوودی و هم چنین رستوران و فروشگاه های مختلف است. در این پارک می توانید با شخصیت های انیمیشن های مختلف مثل هتل ترانسیلوانیا خوش و بش کنید. شهربازی آی ام جی دبی نیز تفریح جذاب دیگر این شهر است. این شهربازی سرپوشیده محلی امن برای تفریح خانوادگی است که هر بخش آن تم های متفاوتی دارد.
 
 

تور اقساطی مالدیو؛ سفری به خط استوا


تور اقساطی مالدیو یکی از تورهای جذاب خارجی آژانس پیله های عصر پرواز است. جمهوری مالدیو کشوری در اقیانوس هند است. نژاد مردم این کشور از اقوام قدیمی هندوآریایی بوده و هم ریشه با مردم سریلانکا و هند هستند. دین رسمی در مالدیو اسلام است و پیروی از دیگر ادیان به صورت رسمی در این کشور ممنوع است. اکثریت مردم مالدیو سنی هستند و عقیده بر این است توسط یک فرد ایرانی به اسلام گرویده اند. پول مالدیو روفیا نام دارد و معادل 3300 تومان ایران است. برای ورود به مالدیو نیازی به ویزا ندارید و به راحتی می توانید وارد شوید. مالدیو در واقع از بیش از 1200 جزیره تشکیل می شود که در قالب 7 استان ساماندهی شده اند.
این مجمع الجزایر کمتر از نیم میلیون نفر جمعیت دارد. به دلیل قرار گرفتن در خط استوا و اقیانوس هند، مالدیو همیشه آب و هوایی معتدل دارد.
یکی از تفریحات رایج در مالدیو، غواصی است. ساحل مصنوعی در مالدیو امکان غواصی و دیدن جانوران شگفت انگیزی مثل هشت پا، عروس دریایی، خرچنگ و ... را برای گردشگران فراهم کرده است. در سفر با تور اقساطی مالدیو باید از غذاهای دریایی این کشور استفاده کنید. نارگیل محصول ویژه ی مالدیو است. در تور اقساطی مالدیو حتما خوراکی هایی که مشتقات نارگیل هستند مثل نان نارگیل را امتحان کنید. جزایر مرجانی و شگفت انگیز مالدیو هر یک سوغات مختلفی مثل لباس های محلی و وسایل چوبی دارند. رستوران سابسیکس رستورانی زیر آب است که بازدید از آن هم برایتان بسیار جالب خواهد بود.
 

تور اقساطی قبرس؛ جزیره اروپایی


تور اقساطی قبرس به عنوان تور سفر به قبرس جنوبی یا شمالی نیز مطرح می شود. کشور قبرس جزیره ای بسیار کوچک است که با این حال بخش جنوبی آن اعلام استقلال کرده است. البته این استقلال را کشوری به جز ترکیه هنوز نپذیرفته است. قبرس شمالی یا بخش شمالی کشور قبرس، بخش ترک زبان آن است. بخش جنوبی قبرس نیز یونانی نشین و نزدیک به فرهنگ اروپایی است. از نظر جغرافیایی قبرس در جنوب ترکیه و در منطقه خاورمیانه قرار دارد، با این حال جزو اتحادیه اروپا محسوب می شود. زبان رایج قسمت شمالی قبرس ترکیه و قسمت جنوبی یونانی است. با این وجود صحبت به زبان انگلیسی در تور اقساطی قبرس کار شما را راه می اندازد.
 

در قبرس غذاهای خوشمزه ای وجود دارد که با مزاج ما ایرانی ها نیز سازگار است. شاورما، موساکا و سولاکی از جمله غذاهای معروف قبرس است. قبرس طبیعت زیبا و مناطق دیدنی جذابی هم دارد. یکی از این مناطق که زندگی شبانه همراه با موسیقی و غذاهای خیابانی در آن جریان دارد، آییا ناپا است. این منطقه در بخش قبرس جنوبی قرار دارد. ساحل گلپسیدس نیز ساحلی در قبرس شمالی است که میزبان رستوران ها و کافه های زیادی است. اگر علاقه مند به دوچرخه سواری در یک فضای امن و آرام به همراه طبیعت بکر و جانوران خاص بی آزار مثل لاکپشت ها هستید، در سفر با تور اقساطی قبرس به آکاماس پنینسولا بروید. آمفی تئاتر قبرس و خانه ی گلادیاتورها نیز یادگاری از تسلط رومیان باستان بر این جزیره تاریخی است. شهر لارناکا از شهرهای دیدنی قبرس است که در سفر با تور اقساطی قبرس باید از آن بازدید کنید.
 
برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/
 
کد مطلب: 72376
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام