۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۶

تجربه خرید آسان و ارزان بلیط هواپیما با سفر مارکت + راهنمای گام به گام

برای آنکه زمان کمتری را برای خرید بلیت هواپیما صرف کنید، می­توانید به‌جای مراجعه به چند ده وب‌سایت مختلف یا حتی مراجعه حضوری به آژانس‌های هواپیمایی، به یک وب‌سایت یا اپلیکیشن به نام سفرمارکت مراجعه کنید که در آن لیستی از بلیط هواپیمای عرضه شده توسط ۵۵ وب‌سایت مختلف در یک صفحه گنجانده شده است.
تجربه خرید آسان و ارزان بلیط هواپیما با سفر مارکت + راهنمای گام به گام
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



خرید بلیط هواپیما برای مسافرینی که قصد دارند مسافت طولانی را بپیمایند یا در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد سفر خود برسند، بهترین گزینه‌ است. از طرفی پیدا کردن بلیط هواپیمای ایرلاین­های مختلف از میان چندین وب‌سایت کار زمان گیری است. در این مقاله قصد داریم یک راه‌حل برای خرید آسان و ارزان بلیط هواپیما به شما ارائه دهیم. اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما برای سفر بعدی خود هستید، این مقاله را از دست ندهید.
 

سفر مارکت چیست؟


سفر مارکت یک بازار آنلاین خدمات سفر است که در آن اقلام زیر ارائه می‌شود:
   - تور گردشگری
   - بلیت هواپیما
   - بلیت قطار
   - ویلا و اقامتگاه
سفرمارکت شامل یک وب‌سایت و اپلیکیشن می‌شود. این بازار آنلاین با استفاده از موتور جستجوی هوشمندی که دارد، همانند موتور جستجوی گوگل، متناسب با اطلاعاتی که شما وارد کردید، در میان وب‌سایت­های مختلف عرضه‌کننده خدمات سفر می‌گردد و یک لیست از خدمات سفر موردنیازتان نظیر بلیط هواپیما به شما نمایش می‌دهد.
 

مزایای خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت


 ۱. با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت این امکان برای شما وجود دارد تا در سریع‌ترین زمان ممکن مناسب‌ترین بلیط را پیدا کنید.
 ۲. دیگر نیازی نیست تا به چندین وب‌سایت مختلف سر بزنید و تنها با مراجعه به سفرمارکت می‌توانید بلیط جستجو شده در ۵۵ وب‌سایت عرضه کننده بلیط را در یک صفحه و یک‌جا ببینید.
 ۳. با مقایسه‌ی امکانات، خدمات و قیمت بلیط‌های لیست شده در یک صفحه، در زمان بسیار کمی می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما را برای خود پیدا کنید.
 ۴. در سفرمارکت فیلترهای مختلفی برای مسافران ارائه‌شده است که با انتخاب کردن گزینه‌های آن می‌توانند نتایج جستجو را طوری تغییر دهند که متناسب با علاقه و بودجه و سلیقه آن‌ها باشد. فیلترهای بخش بلیط هواپیما در سفر مارکت شامل موارد زیر می‌شود:
   - شرکت­های هواپیمایی
   - ساعت پرواز
   - بازه قیمت
   - نوع بلیط (چارتری یا سیستمی)
   - کلاس پروازی (اکونومی، بیزینس یا فرست)
   - مدت زمان پرواز
   - وب‌سایت‌ها
به طور مثال اگر به شرکت هواپیمایی خاصی علاقه دارید یا می‌خواهید ساعت پروازتان در محدوده زمانی خاصی باشد یا بازه قیمتی خاصی را به‌عنوان بودجه برای بلیط هواپیما در نظر گرفته‌اید یا به دنبال بلیط سیستمی یا چارتری هستید یا حتی کلاس پروازی خاصی مد نظرتان است، می‌توانید با فعال یا غیرفعال کردن گزینه‌های هر بخش نتایج جستجو را متناسب با نیاز و علاقه‌تان تغییر دهید.
۵. با نصب اپلیکیشن سفرمارکت بر روی گوشی هوشمند­تان، در هر کجا که باشید، تنها با اتصال به اینترنت، می‌توانید از قیمت روز بلیط هواپیمای مورد نظرتان آگاه شوید.
 

 ۶. بخش تقویم قیمتی در سفرمارکت به شما کمک می‌کند تا بتوانید ارزان‌ترین قیمت بلیط موردنظرتان را در چند روز آینده مشاهده کنید و زمان سفرتان را در روزی قرار دهید که ارزان‌ترین بلیط عرضه شده است.
۷. تمامی فروشندگانی که بلیط هواپیمای آن‌ها در وب‌سایت سفر مارکت ارائه‌شده است دارای مجوزهای قانونی از ارگان‌های مربوطه هستند. همچنین می‌توانید نماد اعتماد الکترونیک یا ای نماد را در وب‌سایت سفرمارکت مشاهده کنید.
۸. وجود تیم پشتیبانی در سفرمارکت به شما کمک می‌کند تا بتوانید مراحل خرید را به‌درستی طی کنید و اگر مشکلی برایتان پیش آمد از راهنمایی این تیم استفاده کنید.
 

نحوه خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت


برای خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت شما می‌توانید به آدرس اینترنتی آن به نشانی "safarmarket.com" مراجعه کنید یا اپلیکیشن سفرمارکت را از طریق کافه بازار، مایکت، اپ­گالری، گوگل پِلِی و چارخونه برای سیستم‌عامل اندروید و همچنین از طریق سیبچه برای نسخه  iosاین اپلیکیشن دانلود کنید.
 ۱. بعد از آنکه وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شدید،  بر روی گزینه «بلیط هواپیما»  کلیک کنید. در مرحله بعد باید اطلاعات زیر را وارد کنید:
   - شهر مبدأ
   - شهر مقصد
   - تاریخ رفت
   - تاریخ برگشت
   - تعداد مسافرین
   - نوع کلاس پروازی
 ۲. سپس بر روی گزینه «جستجوی بلیط» کلیک کنید.
 ۳. در صفحه‌ی جدید لیستی از بلیط هواپیمای عرضه شده توسط ۵۵ وب‌سایت و آژانس گردشگری معتبر را در یک صفحه مشاهده می‌کنید.
 

 ۴. در سمت راست وب‌سایت سفرماکت بخش فیلترها را مشاهده می‌کنید. گزینه‌های این بخش را در خط‌های بالای این مقاله معرفی کردیم.
 ۵. تقویم قیمتی را نیز می‌توانید بالای این لیست مشاهده کنید.
 ۶. در قسمت پایین تقویم قیمتی شما ۴ گزینه مشاهده می‌کنید که دارای نام‌های زیر هستند:
   - قیمت
   - ساعت پرواز
   - تخفیف
   - مدت سفر
در کنار هر گزینه علامت فِلِش  قرار داده شده است که یا به سمت پایین یا به سمت بالا است. به طور مثال اگر بر روی گزینه «قیمت» کلیک کنید، جهت فلش تغییر می‌کند و هم‌زمان لیست نمایش‌داده‌شده به شما بر اساس قیمت مرتب می‌شود. شما می‌توانید با این گزینه لیست نتایج جستجو را از  ارزان‌ترین تا گران‌ترین یا بالعکس مرتب کنید.
۷. در این لیست بلیط‌های مختلفی زیر یکدیگر قرار دارند. در محدوده مربوط به هر بلیط بخش‌های مختلفی گنجانده شده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
   - شرکت هواپیمایی
   - ساعت شروع و پایان پرواز
   - مدت‌زمان سفر
   - قیمت بلیط
   - نوع بلیط (چارتر یا سیستمی)
   - دکمه نارنجی رنگی که بر روی آن عبارت «خرید از بین… وب‌سایت» نوشته شده است.
برای انتخاب هر بلیط می‌توانید گزینه دکمه نارنجی رنگ آن را کلیک کنید.
۴.  با انتخاب این گزینه یک باکس جدید بر روی صفحه به شما نمایش داده می‌شود. در این باکس می‌توانید قیمت بلیط وب‌سایت­های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت بر روی گزینه مورد نظرتان کلیک کنید. این گزینه یک دکمه نارنجی رنگ است که بر روی آن عبارت «مشاهده و خرید» نوشته شده است.
 ۵. زمانی که بر روی این دکمه کلیک می‌کنید به وب‌سایت فروشنده بلیت انتقال داده می‌شوید و می‌توانید مراحل خرید را در آن وب‌سایت ادامه دهید.

جمع بندی
 برای آنکه زمان کمتری را برای خرید بلیت هواپیما صرف کنید، می­توانید به‌جای مراجعه به چند ده وب‌سایت مختلف یا حتی مراجعه حضوری به آژانس‌های هواپیمایی، به یک وب‌سایت یا اپلیکیشن به نام سفرمارکت مراجعه کنید که در آن لیستی از بلیط هواپیمای عرضه شده توسط ۵۵ وب‌سایت مختلف در یک صفحه گنجانده شده است. با مقایسه قیمت و همچنین فعال یا غیرفعال کردن بخش فیلترهای وب‌سایت به شما این امکان را می‌دهد که علاقه و سلیقه خود را به موتور جستجوی هوشمند سفرمارکت اطلاع دهید. درنتیجه می‌توانید بلیط مورد نظرتان را در زمان بسیار کمی و بدون آنکه وقت و انرژی زیادی را صرف کنید، پیدا کنید و برای خرید آن به وب‌سایت عرضه‌کننده بلیط هدایت شوید.
 
کد مطلب: 77683
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام