۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۹

هضم آسان غذا با کدو ممکن است

وقتی کدو خام مصرف می ‌کنید، باکتری‌های روده‌تان روی سلولز جذب می ‌شوند و علاوه بر آنزیم‌ها، به تجزیه آن کمک می ‌کنند. با این حال، هنگامی که باکتری ها از سلولز تغذیه می کنند، گاز متان آزاد می کنند که می  تواند باعث نفخ یا تجمع گاز در شما شود.
هضم آسان غذا با کدو ممکن است
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



کدو ممکن است از راه های مختلفی به هضم سالم کمک کند. برای شروع، غنی از آب است که میتواند مدفوع را نرم کند. این باعث می  شود آنها راحت تر از بین بروند و احتمال یبوست شما را کاهش می دهد. کدو همچنین حاوی فیبر محلول و نامحلول است. به همین دلیل تقاضا برای خرید عمده کدو بسیار بالا می  باشد.
کدو به راحتی هضم می شود و بقایای کمی باقی می ماند که می تواند بیش از حد در دستگاه گوارش شما تخمیر شود، که می تواند به شما در جلوگیری از گاز معده کمک کند. برش های کدو را با روغن زیتون و ادویه ها گریل کنید یا آنها را در روغن نارگیل سرخ کنید تا همراه با غذایتان باشد.
نا گفته نماند وقتی کدو خام مصرف می ‌کنید، باکتری‌های روده‌تان روی سلولز جذب می ‌شوند و علاوه بر آنزیم‌ها، به تجزیه آن کمک می ‌کنند. با این حال، هنگامی که باکتری ها از سلولز تغذیه می کنند، گاز متان آزاد می کنند که می  تواند باعث نفخ یا تجمع گاز در شما شود.

 

کدو تورم دور چشم را ازبین می  برد


کدو برای کاهش تورم دور چشم مفید است. پر از کاروتنوئید بتاکاروتن است که می  تواند در بدن به ویتامین A تبدیل شود. ویتامین A به رشد سلول‌های فعال در چشم کمک می ‌کند، که بینایی را تقویت می ‌کند و به پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با افزایش سن مانند دژنراسیون ماکولا کمک می ‌کند. با توجه به قیمت کدو سبز در بازار می توانید آن را به آسانی تهیه کنید.
کدو سرشار از آنتی اکسیدان های متعدد از جمله لوتئین و زآگزانتین است. با وجود اینکه کدو حاوی چندین ماده مغذی مهم است، کالری، چربی و قند کمی دارد. کدو همچنین منبع فوق العاده ای از: فولات، پتاسیم و ویتامین A می باشد.
 

کدو درمان خانگی برای کاهش قند خون


کدو ممکن است به کاهش سطح قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کند. کدو با 3 گرم کربوهیدرات در هر فنجان پخته شده (232 گرم)، یک جایگزین عالی برای پاستا کم کربوهیدرات برای کسانی است که به دنبال کاهش مصرف کربوهیدرات هستند. با خرید کدو حلوایی کوچک می توانید از خواص شگفت انگیز این محصول بهره مند بشوید.
مشخص شده است که کدو در درمان دیابت، به ویژه دیابت نوع 2 موثر است. وجود منیزیم و روی باعث تجزیه قند در بدن می شود. این میوه سرشار از فیبر است و افزودن آن به غذاهای خود برای کنترل دیابت می تواند به تثبیت سطح قند خون کمک زیادی کند.
 

 
کد مطلب: 71355
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام