۰
plusresetminus
جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۰

قوه تخیل شیرین ‌ترین راز موفقیت من بود

همیشه تصور کنید یک فرد موفق هستید و در حال حاضر بهترین‌های یک زندگی با کیفیت متعلق به شماست. بودن در قالب کاراکتر افراد موفق، موضوع بسیار با اهمیتی است که هرگز نباید در انجام آن سهل‌انگاری کنید.
قوه تخیل شیرین ‌ترین راز موفقیت من بود
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



همیشه تصور کنید یک فرد موفق هستید و در حال حاضر بهترین‌های یک زندگی با کیفیت متعلق به شماست. بودن در قالب کاراکتر افراد موفق، موضوع بسیار با اهمیتی است که هرگز نباید در انجام آن سهل‌انگاری کنید.

 

پد الکلی پنکل


کاربری های گوناگون پد الکلی پنکل، موجب می شود تا این پد در انواع مختلفی ساخته شود، عمدتا دسته بندی پد الکلی بر اساس درصد خلوص الکل آن صورت می گیرد.
پد الکلی پنکل اصلی ترین نوع پد الکلی است که به علت درصد خلوص بالای الکل آن خاصیت ضد عفونی کنندگی بالای داشته و در بیمارستان ها نیز از همین پد استفاده می شود.
همچنین تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که الکل مناسب برای ضد عفونی کردن پوست بدن باید با خلوص پنکل باشد، لذا عموم پدهای الکلی موجود در بازار به جز انواع تولید شده برای پوست های حساس با همین درصد خلوص می باشد.

 

پد الکلی دیاموند


ممکن است در ابتدا تصور شود انواع پد الکلی دیاموند از هر برندی که باشند دارای عملکردی یکسان بوده و تفاوتی ندارد کدام نام تجاری را خریداری کنیم.
حقیقت این است که مشخصات پد الکلی دیاموند از آن محصولی باکیفیت ساخته و موجب می شود به انتخاب اول مصرف کنندگان عادی و یا کادر درمان تبدیل شود.
بر روی بسته بندی پد الکلی دیاموند می توان نشان اصالت کالا و سلامت فیزیکی آن را مشاهده کرد که تضمین کننده مرغوب بودن آن خواهد بود.
این محصول برای ضد عفونی کردن سطوح و یا دست ها قابل استفاده بوده و هیچ آلرژی یا حساسیت پوستی را پدید نمی آورد.
 
 

پد الکلی دپی


اولین و مهم ترین مشخصات پد الکلی دپی، بسته بندی های کوچک و بهداشتی آن است که به خوبی محتویات را در خود حفظ نموده و برای هر بار مصرف مناسب می باشد.
الکل موجود در این پد، به مقدار مناسب بوده و برای پوست حساسیت زا نیست، همچنین قابلیت ضدعفونی انواع سطوح از جمله‌ فضاهای خانگی، گوشی و غیره بدون ایجاد آسیب، از مشخصات مفید این محصول است.
پد استفاده شده در این محصول از الیاف نخی تولید شده و الکل آن از اتانول 70 درصد تهیه گردیده و در بسته بندی استریل آلومینیومی، مورد مصرف افراد قرار خواهد گرفت.
این پد معمولا در بسته بندی هایی با محتویات 100 عددی و به شکل مقرون به صرفه موجود بوده و امکان حمل بسته های آلومینیومی کوچک آن در جیب، کیف و غیره فراهم می باشد.
 
کد مطلب: 71005
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام