۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۴

با کار در حوزه سرکه زندگیم متحول شد

بهتر است بدانید کار کردن و کسب درآمد از یک منبع، صرفا کفاف خورد و خوراک شما را خواهد داد. این روند به ثروتمند شدن شما ختم نخواهد شد! من نیز در کنار شغلی که داشتم در زمینه سرکه نیز شروع به فعالیت کردم و خوشبختانه امروز به درامد مد نظر رسیدم.
با کار در حوزه سرکه زندگیم متحول شد
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



بهتر است بدانید کار کردن و کسب درآمد از یک منبع، صرفا کفاف خورد و خوراک شما را خواهد داد. این روند به ثروتمند شدن شما ختم نخواهد شد! من نیز در کنار شغلی که داشتم در زمینه سرکه نیز شروع به فعالیت کردم و خوشبختانه امروز به درامد مد نظر رسیدم.

 

سرکه


یکی از محصولاتی که علاوه ‌بر مصارف خوراکی به عنوان محلول ضدعفونی کننده و برای تمیز کردن سطوح هم استفاده دارد سرکه سفید می ‌باشد هم بصورت صنعتی تولید می شود و هم بصورت خانگی تولید می شود.
استفاده از سرکه از به سالهای خیلی دور برمی ‌گردد که مردم بابل در حدود سه هزار سال قبل ‌از میلاد از میوه‌ های انجیر و خرما تولید می ‌کردند و در غذاهای مختلف استفاده می ‌نمودند.
در حال حاضر سرکه در انواع مختلفی تولید می ‌شود که هر کدام از آنها دارای خواص خاص خود و کاربردهای ویژه ای هستند. بطور کلی سرکه دارای خواص اسیدی است و از طریق فرایند تخمیر ایجاد می‌ شود. از میوه ‌های مختلفی مثل سیب، خرما، انگور و غیره می ‌توان سرکه تولید کرد.

 

سرکه انگور


بیماری کبد چرب در سطح دنیا در حال افزایش است و تبدیل به یک نگرانی سلامت شده استکه سرکه انگور در بهبود این امر کمک خواهد کرد، جامعه نیاز به اطلاعاتی دارد که در شناسایی و درمان این بیماری از آنها استفاده کنند.
در دنیای پزشکی چهار شاخش برای شناسایی این بیماری وجود دارد، آنها عبارتند از اسپارتات آمینو ترانسفراز، الکالین فسفاتاز، الانین آمینو ترانسفراز و گاما گلوتامیل ترانسفراز.
دو مورد از این لیست در بین بیماریهای کبدی بیشتر از بقیه به چشم می خورند و نشان دهنده ی بیماری کبدی غیر الکلی (در انگلیسی: NAFLD) می باشند، بیماری کبدی غیر الکلی، سرعت رشد زیادی دارد و دارد در سراسر دنیا مردم را به این بیماری مزمن آلوده می کند.
مطالعه های زیادی درباره نقش مواد غذایی و مکملهای غذایی به دنبال اثرات آنها در سوی درمان یا پیشگیری از ابتلا به این نوع بیماریها شده است و پژوهشگران در تلاش اند تا اثرات مثبت آنها را بر روی آنزیمهای کبدی پیدا کنند و آنها را به دارو تبدیل کنند.
 

سرکه بالزامیک

توجه داشته باشید سرکه‌ های معمولی و سرکه بالزامیک علاوه‌ بر داشتن آنتی‌ بیوتیک طبیعی، اسید های آمنه بیولوژیک نیز دارند در صورتی‌ که در سرکه های مصنوعی این ماده وجود ندارد. سرکه طبیعی سرکه عسل و به متابولیسم بدن نظارت داشته و وظیفه زیاد کردن ترشح بزاق را بر عهده دارد و از طرفی ترشح بزاق مقدار بسیار زیادی مواد پروتئینی با خود به ‌همراه دارد که کمک می‌ کند تا غذا بهتر هضم شود و هم چنین ترکیب سرکه و بزاق دهان باعث می ‌شود که دندانها در برابر فساد ایمن شده و دیرتر این اتفاق بیفتد.
سرکه در واقع محرک بدن به شمار رفته و برای بسیاری از داروها مانند یک آتروبینف ضد تریاک محسوب می شود. در گذشته‌ های دور سرکه را یکی از عوامل بروز سرطان می دانستند ولی امروزه با گذشت زمان و با آگاهی از ترکیبات تشکیل دهنده سرکه را محرک اصلی مبارزه بدن با عوامل به وجود آورنده سرطان مثل کانسروژن می دانند.
 
کد مطلب: 70476
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام