۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۶

با تمام توان به طرف موفقیت گام بردارید

ایمان به مسیر و هدف می توان راه رسیدن به مقصد موفقیت را هموار کند، با اعتقاد و آموزش درست می توانید به خوشبختی و ثروت برسید، از مسیرهای پولساز می توان به تولید هویج بنفش اشاره کرد که خواهان زیادی در بازار دارد.
با تمام توان به طرف موفقیت گام بردارید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



ایمان به مسیر و هدف می توان راه رسیدن به مقصد موفقیت را هموار کند، با اعتقاد و آموزش درست می توانید به خوشبختی و ثروت برسید، از مسیرهای پولساز می توان به تولید هویج بنفش اشاره کرد که خواهان زیادی در بازار دارد.

 

صادرات هویج


هویج یکی از انواع صیفی جات هایی است، صادرات هویج از ایران به سایر کشورها رونق خوبی دارد، این محصول توانسته خریداران بسیار زیادی از کشورهای همسایه به ایران کشانده و سبب افزایش فروش شود. کیفیت تولید هویج کشور در حدی است که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخل به کشورهای همجوار هم صادر می گردد.بهترین هویج تولیدی از مزارع نمونه ایران، صادراتی است و همیشه مشتریان ثابت خود را داشته است و با توجه به برداشت هویج بهاره از مزارع حاصل خیز ایران، این محصول با کیفیت آماده صادر شدن به کشورهای مختلف است و از طرفی برای مشتری هم ارزش افزوده خوبی خواهد داشت. بذر هویج را مانند بذر سایر سبزی های ریشه ای در محل اصلی می کارند. موقع کاشت بذر در نقاط سرد سیر که دارای زمستان های سخت می باشد.

 

هویج بنفش قیمت


هویج بنفش قیمت خرید و فروش مناسبی دارد و به راحتی نیز در دسترس است و بسیار مفید و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد که توانسته جایگاه این محصول را در بین استفاده کنندگان و طرفداران آن بسیار محبوب و پرفروش نماید چراکه با دارا ذبودن خواص عالی در کنار رنگ و رخ بسیار زیبا توانسته هویج بنفش را به یک محصولی بسیار زیبا و خاص مبدل سازد. از این رو می توان گفت هویج بنفش مثل هویج نارنجی یک نوع سبزی ریشه دار می باشد که دارای طعم و کاربرد بسیار خوبی است و می توامن گفت کمتر کسی پیدا می شود که از مزه بسیار دلنشین آن خوشش نیاید. از این رو طبق توصیه متخصصان تغذیه بسیاری از آنها برای مصرف هویج بنفش نصرف آن را بسیار توصیه نموده اند و به دلیل وجود آنتی اکسیدانهای بسیار قوی که در این گیاه موجود می باشد.
 


 

قیمت گوجه فرنگی


همان طور که می دانید فصل عرضه و میزان تقاضا گوجه در هر دوره از بازار خصوصا تره بار بر قیمت گوجه فرنگی تاثیر گذار اس‍ت.در فصل پاییز و زمستان که عرضه گوجه گلخانه به بالاترین حد خود می رسد، قیمت در میادین تره بار تهران به پایین ترن حد خود می رسد ولی در ابتدای بهار چون تقرییا کشت گلخانه ها پایین می آید و تا کشت گوجه های زمینی فاصله دو تا سه ماهه داریم، قیمت در بازار به بالاترین حد خود خواهد رسید. ‍‍وجود بارش ها در هر منطقه نیز بر قیمت گوجه تاثیر دارد. درسال ۱۴۰۰ که بارش ها بیشتر بود و گوجه فرنگی که دوره ای ۷۰ تا ۸۰ روزه دارد و اگر در انتهای زمستان کشت شوند و در بهار و اوایل تابستان سال عرضه شوند به قیمت پاپپن تری عرضه می شوند.
 
کد مطلب: 70380
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام