۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۲۲

سیستم عامل کروم از نرم‌افزار ویرایش ویدیوی محبوب اپل برخوردار می‌شود

ایتنا- کمپانی گوگل در روز دوم رخداد IO 2022 از قابلیت‌های جدید و هیجان انگیز عرضه شده برای سیستم عامل کروم صحبت کرد که یکی از آنها عرضه نرم‌افزار ویرایش ویدیوی محبوب کمپانی اپل برای این سیستم عامل بود.
سیستم عامل کروم از نرم‌افزار ویرایش ویدیوی محبوب اپل برخوردار می‌شود
کمپانی گوگل در روز دوم رخداد IO 2022 از قابلیت‌های جدید و هیجان انگیز عرضه شده برای سیستم عامل کروم صحبت کرد که یکی از آنها عرضه نرم‌افزار ویرایش ویدیوی محبوب کمپانی اپل برای این سیستم عامل بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، بسیاری از قابلیت‌های جدید عرضه شده برای مرورگر کروم که در قالب مجموعه‌ای به نام “Better Together” جمع آوری شده اند به بهتر کردن اتصالات درونی نرم افزارها، دستگاه‌ها و سیستم عامل کروم اشاره دارند. البته تاریخ دقیق عرضه هیچ کدام از این قابلیت‌های به طور قطعی مشخص نشده است.
 
گوگل در این مراسم از قابلیت‌های بسیار زیادی برای این سیستم عامل رونمایی کرد. در نهایت این کمپانی تقریبا در پایان این مراسم اظهار داشت که نرم‌افزار LumaFusion که تقاضاهای بسیاری برای عرضه آن شده بود به زودی به سیستم عامل کروم راه پیدا خواهد کرد.
 
 
 
نرم‌افزار ویرایشگر ویدیوی LumaFusion در بین کاربران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این نرم‌افزار حتی توانسته است جایزه نرم‌افزار سال ایپد را در در سال 2021 از آن خود بکند. یکی از دلایل محبوبیت LumaFusion ساده سازی و در دسترس قرار دادن ویژگی‌های بسیار پیچیده ویرایش ویدیو است.
 
کاربران با استفاده از LumaFusion می‌توانند فایل‌های 4K را پردازش کرده و از افکت‌های تصویری، ابزار تصحیح رنگ و ترکیب صدای این نرم‌افزار نهایت استفاده را ببرند. همچنین خرید این نرم‌افزار بر خلاف کمپانی ادوبی که برای سری نرم افزارهای Creative Cloud اشتراک‌های محدود به زمان در نظر گرفته است، تنها یک بار برای همیشه انجام می‌شود.
 
در آخر لازم به ذکر است که عرضه نرم‌افزار LumaFusion برای کروم تاریخ مشخصی ندارد اما گوگل قول داده است که این نرم‌افزار را در طی ماه‌های جاری برای این سیستم عامل عرضه کند.
کد مطلب: 68554
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام