۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۱

درخواست بررسی مجدد پرونده مدیرعامل «دیوار» از سوی وزیر ارتباطات

ایتنا - خبر محکومیت مدیرعامل اپلیکیشن در اوایل هفته جاری اعلام شد. بر اساس حکم صادر شده از دادگاه تجدیدنظر تهران، «اشکان آرمندهی» به اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا، از طریق جذب زنان تن‌فروش» به حبس قطعی محکوم شد.
درخواست بررسی مجدد پرونده مدیرعامل «دیوار» از سوی وزیر ارتباطات

رییس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «عیسی زارع پور» از رییس قوه قضاییه درخواست کرد با اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری بررسی، دوباره پرونده حبس قطعی مدیرعامل دیوار در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش ایتنا از ایرنا، خبر محکومیت مدیرعامل اپلیکیشن در اوایل هفته جاری اعلام شد. بر اساس حکم صادر شده از دادگاه تجدیدنظر تهران، «اشکان آرمندهی» به اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا، از طریق جذب زنان تن‌فروش» به حبس قطعی محکوم شد.

پس از اعلام این خبر، فعالان و مسوولان حوزه استارتاپی کشور درخواست کردند دوباره به این پرونده رسیدگی شود.

امروز سید جمال هادیان، رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات، در توئیتی از پیگیری این موضوع توسط عیسی زارع پور وزیر ارتباطات خبر داد.

وی گفت: وزیر ارتباطات از زمان اطلاع از پرونده مدیرعامل دیوار، پیگیر موضوع است و از رئیس قوه قضاییه، اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری برای بررسی مجدد این حکم را درخواست کرده است.

هادیان افزود: هر چند طبق شنیده‌ها رئیس قوه قضاییه هم از ابتدای اعلام این خبر، پیگیر موضوع است.

سایت دست دوم فروشی «دیوار» پس از انتشار خبر این محکومیت، اعلام کرد: «عنوان اتهامی این حکم «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش» است؛ این در حالی است که خدمات دیوار همواره تحت قوانین موجود در کشور و نظارت نهادهای ذی‌ربط بوده است. در این پرونده نیز آگهی‌های موضوع اتهام دارای هیچ محتوای غیرقانونی نبوده و محکومیت دیوار صرفا بر اساس اقداماتی است که اشخاص ثالث در فضای خارج از این پلتفرم انجام داده‌اند.»

اخبار مرتبط:
مدیر عامل سایت دیوار به زندان محکوم شد
 
کد مطلب: 66904
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
به این میگن اصل را رها کردن و فرع را چسبیدن ، به عبارت دیگر «گنه کرد در بلخ آهنگری ، شوشتر زدند گردن مسگری»
این روال تولید حس تنگ کردن فعالیت در فضای مجازی و اینترنت برای فعالین اینترنتی بوجود می آورد ، اما آیا کسی می گوید چرا موتور جستجوی گوگل به نوعی در حال خارج شدن از دسترسی ست ، مشاهده خطاهای ، شماره آی پی و دی ان اس سرورها ، که دسترسی ها را بسیار کند و گاها غیر ممکن کرده ، و بی توجهی به این خطاهای سیستمی چه توجیهی دارد؟
یک آگهی برابر قوانین جاری منتشر می شود و آبروی شخصی برده شده ، مگر شخص دیوانه باشد که رسما و علنا آگهی جذب و جلب فحشا بدهد ، و یا شاید هم این گونه صحبت های عجولانه به نوعی تلاش در نمایش دادن فساد آلود بودن فضای اینترنتی و مجازی در افکار عمومی باشد! به هر حال هر چه هست ، مدیران و ناظران بهتر می دانند ، اما ای کاش موارد این چنین را کمی با تعقل و تفکر بیشتر ، خبرسازی کرد که خدای ناکرده عده ای اینترنت را عامل توسعه و ترویج فساد ندانند.انشااله
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام