۰
plusresetminus
جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۳

ابتکار جدید هواوی در ساعت‌های هوشمند واچ 3 برای محافظت از سلامتی شما

شستن دست‌ها یک عمل بهداشتی با اثرات کاملاً به اثبات رسیده در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف است اما در زندگی پرمشغله امروزی همه ما ممکن است گاهی پیش از لذت بردن از یک وعده غذایی خوشمزه فراموش کنیم دست‌هایمان را به‌طور اصولی شستشو دهیم. حتی در برخی مطالعات نشان داده‌شده است استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی ویژه‌ای که شستشوی دست را به کاربر یادآوری می‌کنند باعث کاهش ابتلا و انتقال عفونت می‌شوند. خوشبختانه قابلیت یادآوری شستشوی دست‌ها در ساعت‌های هوشمند سری HUAWEI WATCH 3 به‌راحتی در دسترس است.
ابتکار جدید هواوی در ساعت‌های هوشمند واچ 3  برای محافظت از سلامتی شما

به لطف پیشرفت فناوری امروزه گجت های پوشیدنی دارای حسگرهای دقیق متعددی هستند که به خوبی سلامت، رفتار و فعالیت بدنی کاربر را پایش می‌کنند. گجت های هوشمند با داشتن چنین حسگرهایی و نرم‌افزارهای پیشرفته قادر به متحول کردن سلامتی کاربران هستند و سری HUAWEI WATCH 3 یکی از آنها است. اخیراً هواوی قابلیت تشخیص شستن دست‌ها را به سری واچ 3 از اسمارت واچ‌های محبوب خود اضافه کرده است.

ساعت‌های هوشمند سری واچ 3 با بهره‌گیری از ترکیب حسگرهای شتاب سنج، ژیروسکوپ و میکروفن قادر به تشخیص شستشوی دست توسط کاربر هستند تا ضمن کمک به رعایت مدت شستشوی استاندارد، فراموش کردن شستن دست‌ها به مدت طولانی را یادآوری کنند. به‌این‌ترتیب کاربر قادر خواهد بود دست‌های خود را بدون فراموشی به مدت و دفعات کافی شستشو دهد که در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا و پیدایش سویه‌های جدید بسیار مفید به نظر می‌رسد.

 

اضافه شدن قابلیت تشخیص شستن دست به ساعت هوشمند واچ 3 یکی دیگر از نوآوری‌های هواوی است. این کمپانی همواره در تلاش برای نوآوری و ارائه راهکارهای جدید به مصرف‌کنندگان است.

شاید در ظاهر شستن دست‌ها کار ساده‌ای به نظر برسد یا تصور کنید کسی شستن دست‌های خود را فراموش نمی‌کند. بااین‌حال مطالعات علمی نشان می‌دهد بسیاری از افراد باوجود دسترسی به آب سالم و مواد شوینده، مدت استاندارد برای شستن اصولی دست‌ها و دفعات لازم در طول روز را رعایت نمی‌کنند. هواوی واچ 3 قادر به تشخیص طول مدت شستشوی دست است و به‌راحتی کاربر را از شستشوی کافی دست مطلع می‌کند.

قابلیت‌ها و توانایی‌های ساعت هوشمند واچ 3 به همین‌جا ختم نمی‌شود و این محصول حسگرهای متعددی چون تشخیص ضربان قلب، تشخیص میزان اشباع اکسیژن خون، پایش خواب، پایش فشار و دمای پوست هم دارد. سری واچ 3 از مجموعه کم‌نظیری از قابلیت‌های هوشمند و حسگرهای دقیق برای کمک به حفظ بهتر سلامتی بهره می‌برد.
 


ساعت‌های هوشمند سری واچ 3 هواوی به‌زودی در بازار ایران نیز با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
کد مطلب: 66499
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام