۰
plusresetminus
شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۲

معرفی فناوری TruSleep هواوی؛ پایش و بهبود کیفیت خواب با ساعت‌های هوشمند هواوی

ایتنا - یکی از بهترین ویژگی‎‌های ساعت‎‌ها و دستبندهای هوشمند هواوی، قابلیت پایش خواب است. هواوی با استفاده از فناوری TruSleep اطلاعات کاملی از کمیت و کیفیت خواب شما در اختیارتان می‌گذارد. همچنین این فناوری با تحلیل الگوی خواب شما، راهکارهای مفیدی برای بهبود وضعیت خواب به کاربر ارائه می‌کند.
معرفی فناوری TruSleep هواوی؛ پایش و بهبود کیفیت خواب با ساعت‌های هوشمند هواوی

به صورت متوسط، خوابیدن یک سوم از اوقات زندگی ما را تشکیل می‎‌دهد. در نتیجه توجه ویژه به این دوره باید در بالاترین اولویت‎ها قرار بگیرد. اگر شما در طول شبانه روز خواب کافی با کیفیت مناسب نداشته باشید، طبیعی است که در طول روز نیز نمی‌‎توانید کارایی حداکثری خود را در بلندمدت ارائه دهید.

فناوری ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند هواوی با نام TruSleep به صورت ویژه شرایط جسمی شما در طی چرخه خواب را پایش می‎کند تا مشخص شود که در زمان‌‎های مختلف، سطح هوشیاری و نوع خوابتان چطور تغییر کرده است. با استفاده از این قابلیت، ساعت‎‌های هوشمند هواوی می‎توانند امور لازم جهت بهبود وضعیت خواب را به شما پیشنهاد داده و مشخص کنند که چطور می‎توانید خواب بهتری داشته باشید.

چه ویژگی‌هایی از قابلیت پایش خواب هواوی آن را از رقبا متمایز می‎کند
•    ردیابی معمولی خواب
 ساعت‎‌های هواوی به صورت هوشمند قابلیت شناسایی به خواب رفتن کاربر را دارند. این ساعت‎ها می‎توانند حالت‎ها و عمق خواب کاربر را نیز تشخیص دهند. در عین حال زمان بیدار شدن فرد از خواب نیز توسط ساعت شناسایی می‎شود و می‎تواند به صورت زنده به نرم‎افزار Health گزارش گردد.
•    HUAWEI TruSleep
 با فعال کردن این قابلیت، ساعت شما کارهای بسیار بیشتری را زمان خواب‎تان انجام می‎دهد. در این حالت ضربان قلب کاربر، اطلاعات تنفس و تشخیص پله‎‌های خواب نیز تشخیص داده می‎شود. این حالت‎ها شامل بیداری، مرحله REM (حرکات سریع چشمی)، خواب سبک و خواب سنگین می‎شود که با دقت بسیار بالا گزارش می‎شود. 

ماهیت قابل اعتماد داده‌های جمع‌آوری شده در کنار پیشنهادهای شخصی برای بهبود کیفیت خواب که همه مبنای علمی دارند، امتیازدهی دقیق به اطلاعات خواب کاربر را تضمین می‌کند. در نهایت همه این اطلاعات با برنامه HUAWEI Health همگام‎سازی شده و برای بررسی به کاربر ارائه می‎شوند.

چگونه می‎توان قابلیت TruSleep را فعال کرد
فعالسازی این قابلیت بسیار ساده است. پس از ورود به نرم‎افزار Huawei Health در گوشی هوشمند، کافیست وارد بخش Devices (در EMUI 10.x) یا بخش Me (در EMUI 9.x) شوید. در این بخش دستگاه پوشیدنی لینک شده به گوشی خود را انتخاب کرده و وارد بخش Health Monitoring شده و کلید فعالسازی HUAWEI TruSleep را بزنید.
 


هواوی TruSleep چه اطلاعاتی به کاربر می‎دهد
با ورود به این بخش می‎توانید اطلاعات خواب شب گذشته خود را ببینید. برای اطلاعات دقیق تر، به بخش Sleep در صفحه اصلی برنامه Health وارد شوید؛ در آنجا قادر خواهید بود سوابق خواب را بر اساس روز، هفته ، ماه و سال و همچنین میزان صحیح بودن خواب خود را متوجه شوید. در عین حال ساعت هوشمند هوآوی مشاوره متناسب با نتایج به دست آمده را نیز ارائه خواهد کرد.
 


امتیازدهی به کیفیت خواب: بر پایه مجموعه‌‎ای از متغیرهای خواب که بر اساس تحقیقات علمی استخراج شده‎اند، درجه و کیفیت خواب کاربر گزارش می‎شود. مهمترین پارامترها در این حالت، زمان کل خواب و درصد هر کدام از پله‎های خواب کاربر است که نشان می‎دهد در هر حالت چه وضعیتی ثبت شده است.
راهکارهای شخصی‎سازی شده برای بهبود خواب: ویژگی جالب دیگر این بخش استخراج عادت‎های خواب کاربر و آنالیز داده‎ها بر اساس آنهاست. در این حالت عادت‎های خواب فرد بر اساس سیر تنفس شب گذشته و تجزیه و تحلیل داده‎های جسمی و شناختی صورت گرفته و به فرد کمک می‎کند که اطلاعات کاربردی و اختصاصی را از TruSleep به دست آورد. مزیت دیگر این بخش آن است که به صورت تخصصی و کاملاً شخصی، بر مبنای داده‌‎های علوم شناختی خواب، راهکارهایی برای بهبود خواب فرد ارائه می‌شود.

 


در پایان باید گفت چنانچه از زمان و کیفیت خواب خود راضی نیستید و در طول روز احساس خستگی دارید، می‌توانید با استفاده از ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند هواوی خواب خود را تحت کنترل گرفته و با استفاده از راهکارهای فناوری TruSleep هواوی، کیفیت خواب خود را بهبود دهید.
چنانچه به استفاده از این فناوری علاقه‌مند هستید، یکی از خوش‌قیمت‌ترین گزینه‌ها برای شما، دستبند هوشمند هواوی بند 6 (HUAWEI Band 6) است که به تازگی وارد بازار ایران نیز شده است. با این دستبند اقتصادی می‌توانید امکانات کاملی در حد یک ساعت هوشمند را در اختیار داشته باشید و کیفیت خواب خود را نیز رصد کنید.
 
کد مطلب: 65571
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام