۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۲

چرا ساعت هوشمند هواوی Watch GT3 بهترین انتخاب برای ورزشکاران است؟

هواوی را باید یکی از خلاق‎ترین و نوآورترین شرکت‌ها در زمینه ساعت‎های هوشمند دانست که همواره نشان داده محصولاتش تا چه حد به نیازهای کاربران نزدیک بوده و قابلیت‎های متنوعی را به صورت همزمان ارائه می‎کنند. این شرکت با معرفی ساعت هوشمند Watch GT 3 هر آنچه یک ورزشکار در سطوح مختلف، از فردی که تنها برای سلامتی ورزش می‎کند تا ورزشکاران آماتور و حتی حرفه‎ای می‌خواهد را گرد هم آورده است. در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد که چرا هواوی Watch GT3 بهترین انتخاب برای ورزشکاران است؟
چرا ساعت هوشمند هواوی Watch GT3 بهترین انتخاب برای ورزشکاران است؟

مقدمه
هواوی با معرفی سری ساعت‎های واچ جی تی 3 توانسته به خوبی تعادلی بین نیازها و خواسته‎های کاربران در زمینه‎های مختلف ایجاد کند. به صورت ویژه سری GT ساعت‎های هواوی به منظور ارائه قابلیت‎های مختلف مخصوص افراد با تحرک زیاد تولید می‎شوند و باید Watch GT3 را در این زمینه سرآمد و محصولی تمام و کمال بدانیم.

این ساعت با استفاده از انبوهی از سنسورهای متنوع و در کنار آنها استفاده از تراشه پردازشی قدرتمند از یک سو و ویژگی‎های ظاهری و کیفی عالی از سوی دیگر، محصولی ایده‎آل برای کاربرانی است که علاقه زیادی به ثابت ماندن در یک محیط ندارند. در واقع باید گفت این ساعت بهترین گزینه برای ورزشکاران است. اما دلایل مطرح کردن این ادعا چیست؟
 

بدنه با کیفیت و مستحکم
هواوی در ساخت بدنه این ساعت از ترکیب هوشمندانه‎ای از شیشه گرمادیده خمیده سه بعدی همراه با حاشیه‎ای از فولاد ضد زنگ و زیره‎ای از پلاستیک مستحکم استفاده کرده است. در واقع این ترکیب می‎تواند ضمانت کند که نه شیشه ساعت شما به راحتی خش برداشته و خطری نمایشگر با کیفیت و AMOLED آن را تهدید می‌کند، نه لزومی دارد تا نگران ایجاد خراشیدگی روی بدنه ساعت در یک استفاده روزمره یا حتی فعالیت‎هایی مانند طبیعت‎گردی باشید و نه حتی قسمت پشت ساعت باعث ایجاد حساسیت پوست دست ناشی از در ارتباط بودن طولانی با فلزات می‌شود.
 

از سوی دیگر هواوی گواهینامه‌های محافظتی متنوعی را در این ساعت به دست آورده که از مهمترین آنها باید به استاندارد محافظت در برابر نفوذ آب 5ATM اشاره کنیم. این استاندارد بدان معناست که این ساعت هوشمند تا عمق 50 متری آب بدون مشکل کار خواهد کرد و به همین ترتیب می‎تواند در هر نوع شرایط جوی بارانی، استخر شنا یا حتی غواصی نیز بدون محدودیت مورد استفاده قرار گیرد.

انبوه حسگرهای محیطی و سلامتی
یکی دیگر از ویژگی‎های بسیار خوب این ساعت استفاده از سنسورهای متنوعی است که به دستگاه اجازه درک بیشتر از محیط و شرایط کاربر را داده و کمک می‎کند تا داده‌های سلامتی و ورزشی، به صورت کامل و دقیق ثبت شوند.
این ساعت از سنسور شتاب‎سنج، ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی (جاذبه)، سنسور سنجش ضربان قلب نوری، سنسور فشار هوا و همچنین سنسور دمای محیطی استفاده می‎کند. 
 

استفاده از نرم‌افزارهای متعدد و کاربردی بر پایه سیستم‎عامل هارمونی در این ساعت همراه با قرار دادن قابلیت دریافت سیگنال‎های GPS به صورت آفلاین نیز به شما کمک می‎کند تا فعالیت‎های ورزشی مختلف، از جمله ورزش‌های هوازی خود را به بهترین نحو مدیریت کنید. برای مثال می‎توانید یک برنامه دو تمرینی را اجرا کرده، مسیر حرکت خود در طی آن را مشاهده، ضربان قلب و حتی سرعت متوسط خود طی برنامه را به همراه انبوهی دیگر از اطلاعات مشاهده کنید. در این میان فشارسنج بارومتری ساعت نیز کمک می‎کند حتی به ارتفاعی از کره زمین سفر کرده یا در آن ورزش می‎کنید نیز اشراف داشته باشید.

جدای از موارد فوق، سنسور شتاب‎سنج به شما کمک می‎کند تا ژست‎های حرکتی را نیز برای کنترل ساعت خود در پیش گرفته و زمانی که دست‎هایتان، در مسیر کوهنوردی یا ورزش کثیف شده یا حالت نامناسبی دارند نیز بتوانید با ساعت خود کار کنید.

البته این تنها یک مثال ساده از قابلیت‎های جانبی این ساعت است و شاید بتوان گفت که هیچ محدودیتی با استفاده از نرم‎افزارهای مختلف بر پایه HarmonyOS ویژه ساعت‌های هوشمند در هواوی Watch GT 3 وجود ندارد.
 

مربی خصوصی و هوشمند شما
ساعت HUAWEI WATCH GT 3 می تواند توانایی ورزشی کاربر را بر اساس داده های تاریخی دویدن او ارزیابی کند و یک برنامه علمی و حرفه ای را جهت آمادگی روزانه برای تمرین و حتی مسابقه، چه مبتدی چه پیشرفته، ارائه دهد. در این چرخه، برنامه آموزشی می‌تواند به طور خودکار و منظم بر اساس اجرای واقعی دوره و بازخورد داده‌ها تنظیم شده و به کاربر کمک کند تا بازده تمرینی خود را بهبود بخشیده و با سهولت بیشتری به اهداف دویدن خود برسد.
 

بر اساس داده‌های دریافتی از نحوه تمرین کردن، ساعت برنامه تمرین بعدی شما را پیشنهاد می‎دهد که در آن سطح فشار تمرینی نیز مشخص شده است. در واقع با استفاده از هواوی Watch GT 3 مشخص می‎گردد که سطح آمادگی بدنی شما چقدر است و برای بهبود کیفی آن باید چه کارهایی کرد.
قابلیت برگشت به خانه نیز مسیری که با در دست داشتن ساعت طی کردید را ذخیره کرده و در پایا ن مسیر به شما نشان می‎دهد تا بتوانید به راحت‎ترین حالات ممکن، راه خود را پیدا کنید.

افزون بر قابلیت‎های فوق، این ساعت قادر به برنامه‌ریزی و همکاری جهت انجام 100 نوع فعالیت ورزشی مختلف است که شامل شنا، دوچرخه سواری، اسکی، کوهنوردی و بسیاری ورزش‎های دیگر می‎شود.
 

قابلیت‎‌های سلامتی
همانطور که در بخش سنسورها گفته شد این ساعت از سنسورهای ضربان قلب نوری، شتاب‎سنج و سنسور دما استفاده می‎کند که بازخورد مناسبی از وضعیت سلامتی کاربر ارائه می‎دهند.

واچ جی تی 3 قادر به اندازه‎گیری 24 ساعته شاخص SpO2 یا همان سطح اکسیژن خون همراه با سنجش ضربان قلب بسیار دقیق‌تر از نسخه‎های قبل است. پایش و نظارت سطح کیفی خواب کاربر و حتی تقویمی جهت نشان دادن ایام عادت ماهیانه بانوان، از جمله قابلیت‎های سلامتی این ساعت هستند.
 

قابلیت TruSeen 5.0 استفاده شده در این ساعت به معنای بهره‎گیری از فناوری بروز شده و مهمی است که دقت عمل حسگر ضربان قلب را به خوبی افزایش می‎دهد. برای عملکرد هر چه بهتر این بخش، الگوریتم‎های هوش مصنوعی نیز وارد کار شده و کمک می‎کنند تا سنجش ضربان قلب و دیگر پارامترهای زیستی دستگاه در بهترین شرایط خود قرار گیرد.
باتری و شارژدهی 

مانند بسیاری از ساعت‎های هوشمند این رده بازار، هواوی نیز راهکار شارژ بی‎سیم را برای این ساعت در نظر گرفته است. اما نکته جالب‎تر در بخش باتری اتفاق می‌افتد؛ جایی که هواوی اعلام نموده با یک استفاده عادی از ساعت می‎توان هر هفته یک بار آن را شارژ نمود و اگر استفاده کمتری از ساعت داشته باشید نیز ممکن است این زمان تا 14 روز بدون نیاز به شارژ مستقیم، افزایش یابد.
 

جمع بندی
ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 را باید کامل‎ترین نوع ساعت هوشمند برای انجام فعالیت‎های ورزشی دانست. این ساعت با انبوهی از سنسورهایی که با استفاده از هوش مصنوعی دستگاه به صورت کارآمدی در کنار هم جمع شده‎اند، بهترین و کامل‎‌ترین گزارش‎ها از وضعیت جسمی و سلامتی شما ارائه می‎دهد.

با قابلیت اندازه‎گیری 24 ساعته و دقیق سطح اکسیژن خون نیز می‎توان گزارشی کامل از وضعیت سلامت سیستم تنفس به دست آورد. باتری دستگاه نیز در نهایت کمک می‎کند تا حتی برای یک هفته کامل ورزش کردن و استفاده از قابلیت‎های ساعت، نیازی به شارژ مجدد آن نباشد.
کد مطلب: 66725
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام