۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۲

افشای مشخصات گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 3

ایتنا – تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 یکی از محصولات بسیار مهم خط تولید سامسونگ خواهد بود و سرانجام پس از مدت‌ها اطلاعاتی درباره این تلفن همراه منتشر شده است.
افشای مشخصات گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 3
تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 یکی از محصولات بسیار مهم خط تولید سامسونگ خواهد بود و سرانجام پس از مدت‌ها اطلاعاتی درباره این تلفن همراه منتشر شده است.
 
به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی gsmarena، اطلاعات منتشر شده درباره این تلفن همراه هوشمند از منابع خبری نسبتا معتبری به رسانه‌ها رسیده است و به نظر می‌رسد که بتوان آن‌ها را موارد قابل اعتمادی دید که در پایان در محصول نهایی شاهد آن خواهیم بود.
 
مرکز چینی TENNA این اطلاعات را منتشر ساخته است و مواردی از سخت‌افزار را فاش کرده است ولی نکته مهم این گزارش این است که در آن اشاره‌ای به ابعاد ظاهری و فیزیکی این تلفن همراه و وضعیت باتری نشده است.
 
اطلاعات اولیه نشان دهنده این است که این تلفن همراه در یک بنچ مارک حاضر بوده است و نتایج گیک بنچ برای گلکسی زد فلیپ 3 نشان دهنده وجود پردازنده اسنپ دراگون 888 بر روی این تلفن همراه هستند.
 
 
 
همچنین رم این تلفن همراه قرار است تا 8 گیگابایت باشد. در عین حال نتیجه کسب شده با این پردازنده و رم به این ترتیب بوده است که این محصول در بخش تک هسته‌ای امتیاز 1015 را کسب کرده است و در وضعیت چند هسته‌ای موفق به ثبت امتیاز 3161 شده است که امتیازهای بسیار بالایی محسوب می‌شوند.
 
اطلاعات منتشر شده خبر از این دارند که این تلفن همراه از اندروید 11 بهره خواهد بد و قرار است تا از پوسته گرافیکی One Ui  برای عرضه این نسخه از سیستم عامل استفاده کند.
 
به این ترتیب با ترکیب کردن این اطلاعات می‌توان گفت که این تلفن همراه یک محصول مناسب و نیرومند خواهد بود که می‌تواند یک پرچمدار بزرگ برای شرکت ساسونگ محسوب شود.
 
پیش بینی می‌شود که شرکت سامسونگ در روز یازدهم ماه بعدی میلادی (20 مرداد) اقدام به معرفی همزمان گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی زد فولد 3 و گلکسی بادز 2 نموده و بازار را با یک شوک بزرگ روبرو سازد.
 
کد مطلب: 65508
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام