۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۸

گوشی تاشوی سامسونگ در چین دیرتر عرضه می‌شود

ایتنا - ​​​​​​​به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد زمان عرضه گوشی هوشمند تاشو گلکسی فولد سامسونگ در چین را به تعویق بیاندازد.
گوشی تاشوی سامسونگ در چین دیرتر عرضه می‌شود

چند روز پیش بود که اخبار و گزارش‌های متعددی از سوی سامسونگ و برخی دیگر از منابع موثق در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند تا شوی سامسونگ که گلکسی فولد نام دارد، با مشکل مواجه شده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که بعد از استفاده از چند نمونه گوشی‌های هوشمند تاشو موسوم به گلکسی فولد (galaxy Fold) معلوم و مشخص شد که صفحه نمایش انعطاف پذیر آنها که قابلیت تبدیل به تبلت شدن را دارند، پس از چند روز استفاده با مشکل مواجه می‌شود. بنابراین لازم و ضروری به نظر می‌رسد که با بررسی‌های دقیق و موشکافی بیشتر به برطرف کردن مشکلات مربوطه بپردازیم و سپس عرضه عمومی آن را آغاز کنیم.

گلکسی فولد که یک گوشی هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر است، یک محصول بسیار گران قیمت و لوکس ارائه شده از سوی شرکت کره‌ای سامسونگ به شمار می‌رود چراکه به هنگام رونمایی از آن، با قیمت۱۹۸۰ دلار قیمت گذاری شد و در اختیار و معرض دید شرکت کنندگان و علاقمندان قرار گرفت. این گوشی با بهره‌مندی از صفحه نمایش انعطاف پذیر این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا در صورت لزوم، از قابلیت بزرگ شدن نمایشگر و تبدیل به تبلت آن نیز استفاده کنند.

با توجه به آنکه عرضه اولیه این گوشیِ حدوداً دو هزار دلاری قرار بود از ۲۶ آوریل سال جاری میلادی در بسیاری از بازارهای جهان از جمله ایالات متحده آمریکا آغاز شود، حالا صفحه موسوم به آیس یونیورس که به انتشار اخبار مربوطه به حوزه فناوری شهرت دارد، برآورد و اعلام کرده است که به نظر می‌رسد حداقل در بازار چین عرضه آن به تعویق خواهد افتاد.
کد مطلب: 56338
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام