۱
plusresetminus
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۶

مشاهده بشقاب‌پرنده‌ها؛ پدیده‌ای که همچنان اسرارآمیز است

ایتنا - دولت ایالات متحده اعلام کرده است که به زمان بیشتری نیاز دارد تا به رمز و راز بشقاب‌پرنده‌ها پی ببرد.
مشاهده بشقاب‌پرنده‌ها؛ پدیده‌ای که همچنان اسرارآمیز است
دولت آمریکا هفته گذشته که توسط پنتاگون و مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده منتشر شد، اعلام کرد برای بررسی پدیده بشقاب‌پرنده‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد.
 
در این گزارش آمده است: «میزان محدود گزارش‌ها راجع به پدیده‌های هوایی ناشناخته (UAP) ما را از نتیجه‌گیری قاطع در مورد ماهیت یا هدف آنها ناتوان می‌سازد».
 
به گزارش ایتنا و به نقل از Space، ویژگی دیگری نیز در این گزارش وجود دارد که احتمالاً توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد: سندی ۹ صفحه‌ای که احتمال حضور فضاپیماهای بیگانه و فرازمینی را به عنوان توضیح احتمالی برخی از این پدیده‌ها رد نمی‌کند – هرچند که کلمات «بیگانه» یا «فرازمینی» در گزارش دیده نمی‌شوند.
 
گفتنی است طی سالیان گذشته، متوجه شده‌ایم که مشاهده بشقاب‌پرنده‌ها توسط خلبانان نیروی دریایی ایالات متحده، اتفاق نسبتاً رایجی بوده است. این افشاگری در اواخر سال ۲۰۱۷ و به لطف گزارش‌های منتشرشده توسط نیویورک تایمز و پولیتیکو به آگاهی عموم رسید.
 
ارتش آمریکا چنین مشاهداتی را به طور جدی‌تری مورد توجه قرار داده و به آنها به عنوان یک مسأله امنیت ملی نگاه می‌کند.
 



به نظر می‌رسد برخی از پدیده‌های هوایی ناشناخته که توسط خلبانان نیروی دریایی گزارش شده‌اند، بسیار سریعتر و قابل‌کنترل‌تر از هواپیماهای آنها عمل می‌کنند و ارتش این کشور می‌خواهد بداند آیا کشورهای دشمن از چنین فناوری‌ای برخوردار هستند یا خیر.
 
در این گزارش آمده است بیشتر رویارویی های مورد بررسی، در دو سال گذشته رخ داده‌اند؛ زیرا نیروی دریایی این کشور در مارس ۲۰۱۹ یک سازوکار گزارش‌دهی استاندارد ایجاد کرد که به داده‌های بهتر و قابل‌اطمینان‌تری منجر شده است.
 
گفتنی است تحقیقات UAP تعداد ۱۴۴ رویارویی مستند توسط سنسورهای دولت ایالات متحده (USG) را مورد بررسی قرار داده است. در این گزارش آمده است که پدیده‌های هوایی ناشناخته بدون انجام یک تحلیل جامع‌تر، همچنان رازآلود باقی خواهد ماند.
کد مطلب: 65391
برچسب ها: فضا ناسا
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام