۰
plusresetminus
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۴

تغییرات بصری بزرگ مشخصه اصلی اندروید 12 خواهد بود

ایتنا- افشاگری‌های جدیدی که به تازگی در رابطه با اندروید 12 انجام می‌شود نشان می‌دهد که این سیستم عامل جدید با تغییرات بصری بسیار زیادی همراه خواهد بود.
تغییرات بصری بزرگ مشخصه اصلی اندروید 12 خواهد بود
افشاگری‌های جدیدی که به تازگی در رابطه با اندروید 12 انجام می‌شود نشان می‌دهد که این سیستم عامل جدید با تغییرات بصری بسیار زیادی همراه خواهد بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از androidpolice، با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری کنفرانس I/O تب افشاگری محصولات جدید اپل بسیار داغ شده است. در ابتدای هفته جاری تصاویری از همراه هوشمند پیکسل 6 در اینترنت منتشر شد و اکنون هم اطلاعات جدیدی در رابطه با اندروید 12 منتشر شده است که خبر از انقلابی در ظاهر این سیستم عامل می‌دهد.
 
این اطلاعات از طریق جان پروسر از Front Page Tech در یوتیوب منتشر شده است. در این ویدیو اسلایدها و مواد تبلیغاتی انیمیشنی نسخه جدید اندروید مشاهده می‌شود. در یکی از اسلاید‌ها که به توضیح قابلیت‌های جدید اندروید 12 می‌پردازد، این سیستم عامل با عبارت هایی تحت عنوان «یک تجربه زیبای جدید» و «حفاظت‌های امنیتی و حریم خصوصی قوی تر» معرفی می‌شود.
 
علاوه بر این، المان‌های مرتبط با رابط کاربری جدیدی در این سیستم عامل دیده می‌شود که از میان آنها می‌توان به ویجت چند رسانه‌ای جدید، کلید مجازی روشن کننده قابلیت ذخیره باتری، ویجت آب و هوای کوچک، اسلایدر روشنایی صفحه و کلید‌های مجازی بازطراحی شده، ئیجت ساعت آنالوپ زیبا، دکمه‌های به علاوه و پاور، اسلایدر صدا، رابط‌های کاربری دیگر برای زنگ هشدار و... اشاره کرد.
 

در این ویدیو قابلیت‌های بصری جدیدی مانند تنظیمات سریع و اعلان ها، طراحی کیبورد جدید، استایل ویژه نوار اعلان وضعیت، لاک اسکرین کاملا متفاوت با یک ساعت بزرگ در وسط، انیمیشن موج دار جالب و گوشه‌های انحنادار برای هر بخش معرفی شده اند. همچنین دسته‌ای از شکل‌ها و حرکتهای مبهم‌تر وجود دارد که به نظر می‌رسد هدف آنها انتقال قابلیت شخصی سازی بیشتر از طریق طرح زمینه است.
 
شایعه وجود برخی از این قابلیت‌ها ار ماهه‌ها قابل در اینترنت منتشر شده بود. برای مثال XDA در ماه فوریه اسکرین شات هایی را از این نسخه از سیستم عامل محبوب اندروید منتشر کرد که مطابقت زیادی با افشاگری‌های جدید دارد. همچنین برخی از انیمیشن‌های رابط کاربری اندروید 12 نیز از چند هفته پیش افشا شده بودند.
 
به صورت کلی در این سال‌ها شاهد آن هستیم که استفاده گوگل از stock Android بیشتر شده است و استایل آن در هر نسخه نسبت به نسخه دیگر متفاوت‌تر و البته بهتر می‌شود. در هر حال اگر این تغییرات به اندروید 12 راه پیدا کرده باشند، می‌توان امیدوار بود که سیستم عامل اندروی پس از سال‌ها پوسته تکراری خود را کنار بگذارد و ظاهری جدیدتر و کاربر پسند‌تر به خود بگیرد.
 
کد مطلب: 64981
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام