۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۰

اندروید 12L بتا برای شماری از کاربران در دسترس قرار گرفت

ایتنا- به تازگی نسخه بتای اندروید 12L که برای دستگاه‌های مجهز به صفحه نمایش بزرگ طراحی شده است، برای برخی از کاربران در دسترس قرار گرفته است.
اندروید 12L بتا برای شماری از کاربران در دسترس قرار گرفت
به تازگی نسخه بتای اندروید 12L که برای دستگاه‌های مجهز به صفحه نمایش بزرگ طراحی شده است، برای برخی از کاربران در دسترس قرار گرفته است.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی neowin، کمپانی گوگل پیش از این در ماه اکتبر از نسخه پیش نمایش توسعه دهنده اندروید 12L که برای دستگاه‌های مجهز به صفحه نمایش بزرگ نظیر تلفن‌های اندروید تاشو و دستگاه‌های کروم بود رونمایی کرد. بر همین اساس، این کمپانی در حال حاضر از اولین نسخه بنای این سیستم عامل رونمایی کرده است.
 
گفتنی است اندروید 12L بتا در بخش‌هایی نظیر اعلانات، لاک اسکرین، تنظیمات سریع، هوم اسکرین و... تغییرات زیادی را شاهد بوده است. همچنین یک طراحی دو ستونی در این سیستم عامل وجود دارد که از بزرگی صفحه نمایش برای نشان دادن اطلاعات بیشتر به کاربران استفاده می‌کند.
 
 
 
علاوه بر این، سیستم عامل یاد شده از قابلیت‌های مرتبط با انجام همزمان چند کار نیز پشتیبانی می‌کند که این قابلیت‌ها شامل ارائه نوار وظیفه جدیدی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به سرعت به حالت تقسیم صفحه نمایش دسترسی داشته باشد و بتوانند سریع‌تر بین نرم‌افزار های مورد علاقه شان جا به جا شوند.
 
همچنین در این ساخت نسخه نهایی API‌های اندروید 12L برای توسعه دهندگان گنجانده شده است. علاوه بر این سازندگان از بهینه‌سازی عملکرد این سیستم عامل و رفع نقص‌ها غافل نمانده‌اند.
بدین ترتیب، توسعه دهندگان در صورتی که بخواهند نرم‌افزارهای خود را روی یک دستگاه اندروید یا یک شبیه‌ساز تست کنند می‌توانند به ابزارهای ساخت به‌روز شده و تصاویر سیستمی دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، همراه با این نسخه، وصله‌های امنیتی ماه دسامبر نیز عرضه خواهد شد.
 
 در حال حاضر شما می‌توانید نسخه پیش‌نمایش توسعه دهنده اندروید 12L را روی تبلت لنوو تب P12 پرو تست کنید. همچنین اگر از دستگاه پیکسل استفاده می‌کنید می‌تواند با ثبت نام در برنامه بتای اندروید 12 به‌روزرسانی یاد شده را برای دستگاه خود دریافت کنید.
 
کد مطلب: 67033
برچسب ها: اندروید 12L گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام