۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۶

هشدار: مراقب لینک‌های اینترنت رایگان باشید!

ایتنا - هیچگونه لینکی از سوی مخابرات برای مشتریان به‌منظور دریافت اینترنت رایگان یا جوایز دیگر ارسال نمی‌شود و لازم است مشتریان مراقب اینگونه کلاهبرداری‌ها باشند.
هشدار: مراقب لینک‌های اینترنت رایگان باشید!

استفاده از درگاه‌های اینترنتی ساختگی و ارسال لینک به مشتریان، از روش‌های کلاهبرداری است که کلاهبرداران با وعده کاذب اینترنت رایگان انجام می‌دهند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، با توجه به اینکه اخیرا عده‌ای کلاهبردار با استفاده از درگاه‌های اینترنتی ساختگی و با ادعای کذب دریافت اینترنت رایگان، لینک‌های مختلفی به برخی مشتریان ارسال می‌کنند، شرکت مخابرات ایران نسبت به انجام کلاهبرداری از طریق ارائه اینترنت رایگان به نام این شرکت هشدار داد.

به طور کلی هیچگونه لینکی از سوی مخابرات برای مشتریان به‌منظور دریافت اینترنت رایگان یا جوایز دیگر ارسال نمی‌شود و لازم است مشتریان مراقب اینگونه کلاهبرداری‌ها باشند. همچنین، هیچ‌گونه تماسی از سوی شرکت مخابرات ایران برای پرداخت جوایز یا اعلام برندگان از طریق رسانه‌های جمعی با مشتریان این شرکت صورت نمی گیرد.

مشترکان نباید تحت تاثیر چنین لینک‌هایی، شماره تماس یا رمز کارت‌های اعتباری خود را در اختیار دیگران قرار دهند. دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران در حال پیگیری ارسال لینک‌های ساختگی و مقابله با این نوع کلاهبرداری از طریق مراجع حقوقی است.
کد مطلب: 64693
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام