۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۳

هر دقيقه در اينترنت چه اتفاقاتي رخ مي‌دهد

ایتنا - در هر دقیقه در اینترنت ۲۰ نفر در دام کلاه‌برداری‌های اینترنتی گرفتار می‌شوند و ۱۳۵ آلودگی از طریق بوت‌نت‌ها صورت می‌گیرد.


در هر دقیقه بیش از ۲۰۰ میلیون پست الکترونیکی در اینترنت ارسال می‌شود.

به گزارش ایتنا از ایلنا آن دسته از افرادی که عضوی از خانواده بزرگ اینترنت هستند در هر روز تصاویر جدید روی اینترنت منتشر می‌کنند، پست الکترونیکی می‌فرستند، پیام‌های فوری خود را ملاحظه می‌کنند، صفحه مخصوص خود در اینترنت را به‌روز می‌کنند و... اما کار‌شناسان در یک بررسی جدید نشان داده‌اند که به طور کلی در هر دقیقه در اینترنت چه اتفاقی می‌افتد.

به گزارش ایلنا طبق آمار رسمی منتشر شده از اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، در هر دقیقه در اینترنت ۲۰ نفر در دام کلاه‌برداری‌های اینترنتی گرفتار می‌شوند، ۱۳۵ آلودگی از طریق بوت‌نت‌ها صورت می‌گیرد، ۴۷ هزار ابزار و برنامه بارگذاری می‌شود، ۲۰۴ میلیون پست الکترونیکی ارسال می‌شود، ۶ مقابله جدید در دایره‌المعارف آنلاین ویکی‌پدیا منتشر می‌شود، ۱۳۰۰ کاربر جدید به مشترکان تلفن‌همراه افزوده می‌شود، فروشگاه اینترنتی آمازون ۸۳ هزار دلار کالا می‌فروشد، ۱۰۰ حساب اینترنتی جدید در سایت LinkedIn باز می‌شود، ۳۲۰ نفر به مشترکان شبکه اجتماعی توییتر اضافه می‌شود، ۲۷۷ هزار نفر وارد صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک می‌شوند، ۶۱ هزار ساعت موسیقی از طریق سایت Pandora شنيده می‌شود، ۲۰ میلیون عکس در سایت اینترنتی Flickr مشاهده می‌شود، ۳۰۰۰ هزار عکس جدید در این سایت منتشر می‌شوند، ۳ میلیون جست‌وجوی اینترنتی در سایت اینترنتی گوگل انجام می‌شود و در پایان، ۳/۱ میلیون فایل ویدیویی در سایت YouTube مشاهده می‌شود و ۳۰ ساعت فایل ویدیویی روی این سایت قرار می‌گیرد.

این آمار و ارقام نشان می‌دهند که در هر دقیقه در دنیای اینترنت چه اتفاقاتی در حال رخ دادن هستند که البته باید توجه داشت این آمار‌ها فقط مربوط به یک دقیقه از دنیای اینترنت می‌شود. این اطلاعات را شرکت اینتل بر اساس یک بررسی جامع منتشر کرده است.
 
کد مطلب: 21709
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام