۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰

دزدی 2.3 میلیون دلاری هکرها از حزب جمهوری‌خواه ایالت ویسکانسین آمریکا

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که هکرها موفق شده‌اند در آستانه انتخابات آمریکا از حزب جمهوری‌خواه ایالات ویسکانسین 2.3 میلیون دلار دزدی کنند.
دزدی 2.3 میلیون دلاری هکرها از حزب جمهوری‌خواه ایالت ویسکانسین آمریکا
گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که هکرها موفق شده‌اند در آستانه انتخابات آمریکا از حزب جمهوری‌خواه ایالات ویسکانسین 2.3 میلیون دلار دزدی کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، دقیقا قبل از انتخابات آمریکا حزب جمهوری‌خواه ایالت ویسکانسین اعلام کرد که هکرها 2.3 میلیون دلار از حساب کاربری فدرال این حزب دزدیده‌اند. اندرو هیت به‌عنوان رییس این حزب اعلام کرد که اف بی آی تحقیقات خود را دراین‌باره آغاز کرده است.
 
هیت اظهار داشت که هکرها فاکتورهای کمپانی‌هایی که مسئول اجرای کمپین‌های مستقیم دونالد ترامپ بوده و به تولید اشیا تبلیغاتی مثل کلاه می‌پرداختند تغییر داده‌اند. زمانی که این حزب سعی داشت با فروشنده‌های یاد شده تسویه‌حساب کند، پول‌ها به‌حساب هکرها واریز شدند.
 
 
 
سخنگوی حزب جمهوری‌خواه ایالت ویسکانسین اعلام کرد که این حزب در پنج‌شنبه گذشته پی برد که حساب‌های مالی‌اش با هم همخوانی ندارد و روز بعد اف بی آی را در جریان گذاشت. بعدازآن مشخص شد که هکرها در طی این دوره انتخاباتی 800 حمله ناموفق فیشینگ را روی این حزب اعمال کرده بودند.
 
ایالت ویسکانسین با 23 هزار رأی یکی از اصلی‌ترین ایالات تعیین‌کننده برندگی ترامپ در سال 2016 میلادی بود. ترامپ و رقیب دموکراتش جو بایدن قرار است تا به‌منظور به دست آوردن 10 رأی الکترال ویسکانسین، در روز جمعه در این ایالت کمپین انتخاباتی تشکیل بدهند. نظرسنجی‌ها خبر داده‌اند که رقابت انتخاباتی در این ایالت بین ترامپ و بایدن بسیار نزدیک است.
کد مطلب: 62914
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام