۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰

ادعای گوگل در رابطه با هک کمپین‌‌های بایدن و ترامپ

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن هستند که هکرهای دولتی کمپین‌های انتخاباتی جو بایدن و دونالد ترامپ را مورد هدف قرار داده‌اند.
ادعای گوگل در رابطه با هک کمپین‌‌های بایدن و ترامپ
گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن هستند که هکرهای دولتی کمپین‌های انتخاباتی جو بایدن و دونالد ترامپ را مورد هدف قرار داده‌اند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، محققان امنیتی گوگل بر این باورند که هکرهای دولتی کشورهایی نظیر چین کمپین‌های تبلیغاتی جو بایدن و دونالد ترامپ را مورد حمله قرار دادند. این هکرها اسکم های فیشینگ ویژه‌ای را به حساب‌های کاربری شخصی کارکنان این کمپین‌ها ارسال کرده‌اند. اظهارات گوگل خبر از آن دارد که این حملات موفقیت‌آمیز نبوده‌اند اما به هر دو کمپین در این بار هشدار داده شده است.
 
حتی اگر این تلاش‌ها موفقیت‌آمیز نبوده باشند اما از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند زیرا شواهد حاکی از آن هست که هکرها حتی در انتخابات 2016 نیز دخالت کرده‌اند. گوگل پیشنهاد کرده است که کارمندان کمپین از معیارهای امنیتی پیشرفته‌تر نظیر برنامه حفاظتی پیشرفته این شرکت استفاده کنند و این کمپانی نیز کلیدهای امنیتی خود را به کمپین‌های دارای صلاحیت ارائه می‌کند.
 
 
 
فیس ‌بوک نیز به‌تازگی معیارهای امنیتی و حفاظتی خود را برای انتخابات 2020 ارائه کرده است. بااین‌حال به گفته بسیاری از متخصصان رخنه در ماشین‌های انتخاباتی بسیار زیاد است و همچنین شمار اطلاعات نادرست در این شبکه اجتماعی بسیار زیاد است و باید با تمامی آن‌ها مبارزه کرد.
 
یکی از سناتورها در ابتدای سال جاری دریافت که دولت اوباما به‌خوبی برای مدیریت تقابل‌های ناخواسته انتخاباتی در سال 2016 آماده نبوده است. به گفته متخصصان این دولت از اصطلاحی تحت عنوان «فلج تجزیه‌وتحلیل» رنج می‌برده است. به‌این‌ترتیب با دخالت هکرها در روند انتخابات امریکا، دولت ترامپ باید برای حفظ امنیت این انتخابات بیش‌ازپیش تلاش کرده و از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های دقیقی را آغاز کند.
 
کد مطلب: 61151
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام