۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰

نتفلیکس دیگر حتی یک ثانیه رایگان هم از فیلم‌هایش نمایش نمی‌دهد

ایتنا - این سرویس استریمینگ آنی ویدئو، قبلا نسخه‌های آزمایشی از یک هفته تا سه ماه، بسته به نوع پروموشن، عرضه می‌کرد.
نمایش رایگان فیلم‌های نتفلیکس را فراموش کنید!
نامعمول نیست که سرویس‌های آنلاین یک نسخه آزمایشی رایگان را برای خریدهای تکی یا خریدها توسط مشترکان خودشان ارائه کنند. برخلاف محصولات فیزیکی که افراد می‌توانند آنها را لمس کرده و ببینند، در واقع هیچ راهی برای سنجش محصولات دیجیتالی وجود ندارد، مگر آنکه اول تست شوند.  
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، نتفلیکس تا پیش از این نسخه‌های آزمایشی با طول مدت متفاوت ارائه می‌کرد، ولی به نظر می‌رسد که اکنون این سرویس استریمینگ به درجه‌ای از اطمینان رسیده است که از کاربران جدید می‌خواهد که از همان اول، بدون حتی دیده نمونه‌ای از محصولاتش، پول بپردازند.
 
البته، هیچ الزام قانونی برای سرویس‌ها، چه آنلاین و چه غیره، برای ارائه یک دوره آزمایشی وجود ندارد ولی به هر حال چنین روشی در همه جای دنیا رایج شده است. در واقع، حتی برخی چنین دوره‌های آزمایشی را، مانند تضمینهای برگرداندن پول، برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروششان استفاده می‌کنند. احتمالا نتفلیکس اینطور فکر می‌کند که اکنون بزرگتر از آن شده است که نیازی به آن داشته باشد.
 

این سرویس استریمینگ آنی ویدئو نسخه‌های آزمایشی از یک هفته تا سه ماه، بسته به نوع پروموشن، عرضه می‌کرد. ولی اکنون چنین امکانی را روی صفحه اصلی نتفلیکس پیدا نمی‌کنید و صفحه کمک این سرویس هم پایان این امکان را تایید کرده است. در عوض، نتفلیکس می‌گوید که اکنون مشترکان می‌توانند هر وقت که مایل بودند فیلم انتخابیشان را کنسل کنند. پول به شمار برگردانده نخواهد شد ولی با این وجود می‌توانید تا پایان دوره‌ای که خریداری کرده‌اید از نتفلیکس استفاده کنید.
 
گذشته از هر چیز، نتفلیکس این روزها با رقابت دشوارتری، به ویژه از سوی امثال Disney+، مواجه شده است. غیرمنتظره نیست که این شرکت اینگونه احساس کرده باشد که این نسخه‌های رایگان (free trials) مورد سوء استفاده از سوی مفتخورهایی قرار بگیرد که قصدی برای خرید اشتراک ندارند. این شرکت احتمالا همچنین اطمینان دارد که همه با روش ارائه محصولات آن آشنایی دارند و به هر حال کسی نیازی به تست کردن ویدئوهایش ندارد.
 
کد مطلب: 62718
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام