۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

اپلیکیشن مستقل برای تلویزیون و فیلم‌های روکو

ایتنا - The Roku Channel (که دقیقا با همین عنوان مورد اشاره قرار می‌گیرد) یکی از تعداد فزاینده‌ای از اپهای استریمینگ رایگان پشتیبانی شده با آگهی است که راهی برای تماشای محتوا بدون پرداخت حق اشتراک در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
اپلیکیشن مستقل برای تلویزیون و فیلم‌های روکو

روکو اطلاعاتی جدید درباره اپ خود موسوم به The Roku Channel منتشر کرد. این سرویس نخستین بار به عنوان یک کانال استریمینگ رایگان که با آگهی پشتیبانی می‌شود برای روکو پلیرهایش راه‌اندازی شد، و بعدها کار خود را گسترش داد تا دربرگیرنده دسترسی وب بر روی دستکاپ و موبایل شود. روکو در اعلامیه جدیدش توضیح داده است که اکنون با آماده شدن اپ موبایل مستقل The Roku Channel تماشای این فیلم‌ها و شوهای تلویزیونی بر روی دستگاه‌های موبایل آسان‌تر شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، The Roku Channel (که دقیقا با همین عنوان مورد اشاره قرار می‌گیرد) یکی از تعداد فزاینده‌ای از اپ‌های استریمینگ رایگان پشتیبانی شده با آگهی است که راهی برای تماشای محتوا بدون پرداخت حق اشتراک در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سرویس از زمان راه‌اندازیش در دو سال پیش به محبوبیت قابل توجهی رسیده و فعالیتع خود را از دستگاه‌های روکو به مرورگرهای اینترنتی نیز بسط داده است. دسترسی‌پذیری این سرویس مجددا اوائل امسال با ورود آن به بریتانیا گسترش یافت.
 
اگرچه بسط به ورای دستگاه‌های روکو با استقبال مواجه شد، ولی ناچار بودن به دسترسی به این سرویس از طریق وبسایت The Roku Channel در یک مرورگر موبایل ایده‌آل نبود. اما اکنون می‌توانید یک اپ مستقل The Roku Channel را برای اندروید و iOS دانلود کنید.

 

آن دسته از کاربران روکو که اشتراک پولی دارند نیز می‌توانند در اپهای موبایل مستقل The Roku Channel به این امکانها دسترسی پیدا کنند. البته، وبسایت این سرویس نیز برای استفاده قابل دسترسی می‌ماند.
 
علاوه بر حدود دوازده کانال جدید رایگان انگلیسی‌زبان، The Roku Channel با چند کانال اسپانیایی‌زبان با محتوای متنوع نیز به‌روزرسانی شده است.
 
این تغییرات در کنار آپدیت فرمور Roku OS 9.4  جدیدا منتشرشده عرضه شده‌اند.
 
کد مطلب: 62551
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام