۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۱

خوشحالی نتفلیکس از توقف اشتراک‌گذاری رمزعبور

ایتنا - پلتفرم نتفلیکس سال گذشته در اقدامی بحث برانگیز، به کاربران اجازه به اشتراک گذاری رمز عبور با افراد خارج از خانواده را متوقف کند، و اکنون به نظر می رسد که اقدام آنها نتیجه داده است. بنابراین انتظار نمی رود که آنها محدودیت های قوانین جدید را کاهش دهند.
خوشحالی نتفلیکس از توقف اشتراک‌گذاری رمزعبور

در گزارشی که در وب سایت Business Insider منتشر شد، آمده است که پلتفرم نتفلیکس سال گذشته در اقدامی بحث برانگیز، به کاربران اجازه به اشتراک گذاری رمز عبور با افراد خارج از خانواده را متوقف کند، و اکنون به نظر می رسد که اقدام آنها نتیجه داده است. بنابراین انتظار نمی رود که آنها محدودیت های قوانین جدید را کاهش دهند.

تد ساراندوس، مدیرعامل این شرکت، روز سه‌شنبه گفت که نتفلیکس از اتخاذ سیاست‌های جدید در راستای تعهد به سرویس استریم هم در سطح محلی و هم در سطح جهانی و در عین حال اصلاح قوانین استفاده از رمز عبور، خوشحال است.» مانند چندین خانواده که از یک حساب استفاده می‌کنند.

ساراندوس افزود: "از آنجایی که این افراد حساب‌های خود را خصوصی نگه می‌دارند و آنها را خارج از خانواده خود به اشتراک نمی گذارند، و ما آنها را از طریق برنامه نویسی خود جلب می کنیم، ما واقعا خوشحالیم که آنها با ما به اشتراک بگذارند."
سارانوس همچنین گفت که طرفداران نتفلیکس می توانند هزینه اشتراک کامل را بپردازند که بین 6.99 تا 22.99 دلار برای هر اشتراک متغیر است یا هزینه اضافی 7.99 دلار را برای افزودن کاربران جدید به حساب های موجود خود بپردازند.

این شرکت در حالی که قوانین اشتراک گذاری رمز عبور را منتشر می کرد، به طور موقت افزایش قیمت برای مجموعه های اشتراک خود را متوقف کرد، با شریک SEO خود، گرگ پیترز، در جلسه درآمد روز سه شنبه با این موضوع موافقت کرد، اما اکنون که کاربران خود را با هزینه ها تطبیق داده اند، قیمت ها ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. . .

بر این اساس، پیترز اظهار داشت: "ما دیده ایم که این کار را در ایالات متحده، بریتانیا و فرانسه انجام داده ایم. این تغییرات به خوبی و بهتر از آنچه انتظار داشتیم پیش رفته است." همانطور که ما به دنبال افزایش اشتراک هستیم، ارزش سرگرمی اضافی کافی را فراهم کرد.» «و این کار را ادامه دهید تا بتوانیم به اعضا برگردیم و از آنها بخواهیم کمی بیشتر بپردازند تا چرخ‌های مثبت بچرخند، تا بتوانیم در فرنچایزهای فیلم و بازی بزرگ‌تر سرمایه‌گذاری کنیم. برای آن اعضا."
کد مطلب: 76899
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام