۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۷

ضریب نفوذ تلفن ثابت به بیش از ۳۴ درصد رسید

ایتنا - تا پایان تیر ماه سال جاری گفت: ۲۸ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۲۳ تلفن ثابت تا پایان تیرماه مشغول به کار بودند که این آمار، ضریب نفوذ تلفن ثابت را به ۳۴.۵۲ درصد می‌رساند.
ضریب نفوذ تلفن ثابت به بیش از ۳۴ درصد رسید

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تا پایان تیر ماه سال جاری ۲۸ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۲۳ تلفن ثابت مشغول به کار بودند که این آمار، ضریب نفوذ تلفن ثابت را به ۳۴.۵۲ درصد می‌رساند.

به گزارش ایسنا، به اعتقاد کارشناسان، برخلاف تلفن همراه که دارای فضای رقابتی است، در تلفن ثابت رقیبی وجود ندارد و مشتری چه بخواهد و چه نخواهد از سوی یک اپراتور سرویس دریافت می‌کند. در چنین شرایطی، بهتر است مخابرات در جهت جذب مشتریان و ارائه خدمات بیش‌تر اقدام کند. مخابرات باید درآمدزایی خود را از تلفن ثابت برای داشتن توجیه اقتصادی بیشتر کند و این درآمدزایی باید با ارائه خدمات متنوع صورت گیرد تا مخابرات هم بتواند هزینه‌های خود را پوشش دهد.

سیدمجید صدری -مدیرعامل شرکت مخابرات ایران- درباره تعداد مشغول به کار تلفن ثابت تا پایان تیر ماه سال جاری گفت: ۲۸ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۲۳ تلفن ثابت تا پایان تیرماه مشغول به کار بودند که این آمار، ضریب نفوذ تلفن ثابت را به ۳۴.۵۲ درصد می‌رساند.

به گفته صدری، تعداد تلفن همگانی تا پایان تیرماه،  ۹۸ هزار و ۱۸۴ و تعداد روستاهای دارای ارتباط، ۵۱ هزار و ۴۰۵ عدد است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین خاطرنشان کرد: تا پایان تیرماه، ضریب نفوذ ADSL خانوار به ۱۶.۲۸ درصد رسیده و آمار ایجاد شبکه فیبر نوری نیز ۱۶۶ هزار و ۳۰۱ کیلومتر است.
کد مطلب: 62362
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام