۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

عرضه گوشی هوشمند 5G ارزان قیمت توسط موتورولا در اروپا

ایتنا- موتورولا به‌زودی از همراه هوشمند بسیار زیبای 5G جدیدی رونمایی خواهد کرد که قیمت در نظر گرفته‌شده برای آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
عرضه گوشی هوشمند 5G ارزان قیمت توسط موتورولا در اروپا
موتورولا به‌زودی از همراه هوشمند بسیار زیبای 5G جدیدی رونمایی خواهد کرد که قیمت در نظر گرفته‌شده برای آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از mashable، همراه هوشمند موتورولا موتو جی 5G پلاس در تاریخ 8 جولای در اروپا عرضه خواهد شد و همان‌طور که از نام این دستگاه برمی‌آید می‌تواند به شبکه 5G متصل شود. موتورولا در بخشی از اعلامیه خود درباره این همراه هوشمند اعلام کرد که این همراه هوشمند زیر 500 دلاری 5G را در پاییز در شمال آمریکا عرضه خواهد کرد.
 
متأسفانه اطلاعات عرضه شده توسط موتورولا در رابطه با بازار آمریکای شمالی بسیار محدود بود و همچنان مشخص نیست که دستگاهی که این کمپانی به آن اشاره کرده است همان موتو جی 5G پلاس باشد اما احتمال حقیقت داشتن چنین امری بسیار زیاد است.
 

همراه هوشمند موتو جی 5G پلاس در دو نسخه متفاوت به قیمت‌های 400 و 450 دلار به بازار عرضه خواهد شد. نسخه کوچک‌تر این همراه هوشمند با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و نسخه بزرگ‌تر از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند خواهد بود.
 
همین‌طور گزارش‌ها خبر از آن می‌دهد که صفحه‌نمایش 6.7 اینچی این همراه هوشمند از HDR10+ پشتیبانی می‌کند و نرخ رفرش آن 90 هرتز است بوده و نسبت ابعاد آن 21:9 است. دوربین سلفی این دستگاه دارای یک لنز وسیع 16 مگاپیکسلی است و دوربین عقبی نیز از یک لنز 48 مگاپیکسلی و دوربین‌هایی برای عکاسی مکرو، دید وسیع و با عمق زیاد در کنار آن قرارگرفته‌اند.
 
علاوه بر این باتری در این نظر گرفته‌شده برای هر دو نسخه این همراه هوشمند 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و از جک هدفون و درگاه شارژ یواس‌بی نوع C بهره‌مند است و از NFC نیز به‌منظور انجام پرداخت‌های بدون تماس پشتیبانی می‌کند.
کد مطلب: 61626
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام