۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۴
در آمریکا؛

موتورولا اج 5G با قیمتی معقول در امریکا عرضه شد

ایتنا- کمپانی موتورولا به‌تازگی نسخه استاندارد اج پلاس را تحت عنوان اج و قابلیت‌های کم‌تر و قیمت مقرون‌به‌صرفه 700 دلاری به بازار عرضه کرد.
عزضه موتورولا اج 5G با قیمت مقرون به صرفه
کمپانی موتورولا به‌تازگی نسخه استاندارد اج پلاس را تحت عنوان اج و قابلیت‌های کم‌تر و قیمت مقرون‌به‌صرفه 700 دلاری به بازار عرضه کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، قابلیت‌های موتورلا اچ پلاس 1000 دلاری آن‌چنان که باید قادر به توجیه برچسب قیمتی در نظر گرفته شده برای این محصول نبود. بااین‌حال نسخه 5G و انلاک شده موتورولا اج 700 دلاری می‌تواند برای بسیاری از افراد وسوسه‌برانگیز باشد.
 
موتورولا اج را می‌توان ازجمله دستگاه‌های میان رده و نادری داست که به فناوری 5G مجهز شده است. این تلفن همراه هوشمند به نسخه برتر خود یعنی اج پلاس شباهت زیادی دارد. اصلی‌ترین دلیل این شباهت بهره‌مندی هر دو نسخه از صفحه‌نمایش Endless Edge در اندازه 6.7 اینچ است.
 
 
 
البته بین اج پلاس و اج تفاوت‌هایی وجود دارد. کمپانی موتورولا ترجیح داده است که در اج از پردازنده اسنپ دراگون 765 استفاده کند. البته این انتخاب چندان سؤال‌برانگیز نیست زیرا این تراشه پیش‌ازاین در همراه‌های هوشمند خوش‌نامی نظیر ال‌جی والو به کار رفته بود و شایعه شده است که پیکسل 5 نیز از این پردازنده بهره‌مند خواهد شد.
 
این انتخاب تراشه همچنین به معنای آن است که اج از پشتیبانی mmWave عرضه شده در اج پلاس محروم است و البته این امر چندان مشکل‌ساز نیست زیرا این شبکه‌ها نسبت به شبکه‌های 5G sub-6 (که اج از آن پشتیبانی می‌کند) کمیاب هستند. علاوه بر این دوربین به کار رفته در نسخه استاندارد اج اندکی ضعیف‌تر است.
 
موتورولا همچنین تائید کرده است که نسخه آمریکایی اج با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود. به‌صورت کلی بسیاری از مشکلات اج پلاس در نسخه استاندارد آن برطرف شده است و نیز برخورداری از پردازنده‌ای نام‌آشنا موجب شده است که بسیاری از افراد به خرید این همراه هوشمند متمایل شوند.
 
کد مطلب: 61449
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام