۰
plusresetminus
پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

سامسونگ تمامی نرم‌‌افزارهای واقعیت افزوده خود را حذف می‌‌کند

ایتنا- سامسونگ به‌آرامی نرم‌افزارهای سرویس XR خود را در طی چند ماه حذف خواهد کرد. این سرویس در تاریخ 30 سپتامبر به‌طورکلی حذف خواهد شد.
سامسونگ تمامی نرم‌‌افزارهای واقعیت افزوده خود را حذف می‌‌کند
سامسونگ به‌آرامی نرم‌افزارهای سرویس XR خود را در طی چند ماه حذف خواهد کرد. این سرویس در تاریخ 30 سپتامبر به‌طورکلی حذف خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، این غول فناوری اعلام کرده است که دلیل پایان دادن به این سرویس این است که با توجه به در دسترس نبودن Gear VR درروش توزیع ویدیو همه‌جانبه خود تجدیدنظر می‌کند.
 
اکوسیستم XR سامسونگ که از نرم‌افزارهای مختلفی تشکیل شده است، به کاربران این امکان را ارائه می‌دهد که به در تلفن‌های همراهشان به مشاهده تصاویر و ویدیوهای 360 درجه بپردازند و هدست‌های واقعیت مجازی آن‌ها را با تلفن‌های همراهشان متصل می‌کند.
 
این کمپانی پیش‌ازاین نیز خرید آپلودهای ویدیو 360 درجه و ویدیوهای برتر را متوقف کرده بود و به‌روزرسانی جدیدی را در این سرویس عرضه نمی‌کند. دستگاه‌های اوکولوس نیز از تاریخ 30 ژوئن از نرم‌افزار Samsung VR Video پشتیبانی نخواهد کرد و همچنین نرم‌افزار یادشده را از فروشگاه مجازی خود حذف خواهد کرد.
 
 
 
در آخر، سامسونگ در 30 سپتامبر تمامی حساب‌های کاربری XR را غیرفعال کرده و اطلاعاتشان را نیز حذف می‌کند. هدست‌های Samsung Gear VR و Windows Odyssey نیز در همان روز به پشتیبانی از نرم‌افزار ویدیو واقعیت مجازی سامسونگ پایان خواهند داد. دستگاه‌های اندروید نیز به‌زودی از نرم‌افزار موبایل XR پشتیبانی نخواهند کرد.
 
مرگ اکوسیستم XR به‌خصوص برای کسانی که به‌تازگی دستگاه Gear VR را خریده‌اند بسیار سنگین تمام خواهد شد اما این تصمیم سامسونگ نیز ناگهانی نبود و اگر به خاطر داشته باشید این کمپانی از سال 2019 از پشتیبانی از سیستم واقعیت افزوده مبتنی بر تلفن همراه خود شانه خالی کرد.  همچنین جان کارمک به‌عنوان مدیر ارشد فناوری‌این کمپانی اعتراف کرد که استفاده و جای گذاری یک تلفن در یک هدست مانعی برای استفاده گسترده کاربران از این سیستم بود.
 
کد مطلب: 60958
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام