۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۸

سامسونگ و توسعه نرم‌افزاهای تجاری همراه

ایتنا - سامسونگ نرم‌افزارهای تجاری مخصوص تلفن‌های همراه و دستگاه‌های چندرسانه‌ای هوشمند را توسعه می‌دهد.
سامسونگ و توسعه نرم‌افزاهای تجاری همراه

سامسونگ برای ارائه این راه حل‌های نرم‌افزاری تجاری، با شرکت‌هایی همچون Cisco، Sybase، SAP، Citrix و SDS همکاری کرده است.

به گزارش ایتنا، شرکت سامسونگ مجموعه جدیدی از نرم‌افزارهای تجاری خود برای تلفن‌ها و دستگاه‌های همراه هوشمند را عرضه کرد.

این مجموعه نرم‌افزاری با تلفن همراه Galaxy S II و تبلت‌های Galaxy Tab هماهنگ بوده و بیانگر تعهد سامسونگ به مشتریان تجاری خود در ارائه محصولی همراه با قابلیت‌های مخصوص محیط کاری است.

برای رسیدن به حداکثر کارایی، سامسونگ از همکاری شرکت‌های مطرح در این صنعت استفاده کرده است تا بهترین راه حل نرم‌افزاری تجاری را عرضه کند.

افزایش نیاز به نیروی کار در حال حرکت یکی از اصلی‌ترین عوامل در ارائه این مجموعه توسط سامسونگ بوده است.

شرکت‌های Cisco، Citrix، Sybase، SDS و Calgary Scientific همگی همکاری نزدیکی با سامسونگ داشته‌اند و در نهایت راه حل ارائه شده توانسته تا در چندین زمینه مختلف به کار گرفته شود.

این موارد شامل امنیت، مجازی‌سازی، ارتباطات مجتمع، راه‌حل‌های مرتبط با سلامت و پیغام‌رسانی می‌شوند. این ویژگی‌ها انعطاف‌پذیری و امکانات ارتباطی مناسب را برای نیرو کار فراهم کرده و بهره‌وری بالای آنها در زمان حرکت از جایی به جای دیگر را تضمین می‌کند.

سامسونگ برای پاسخ به نیاز کاربران مجموعه‌های تجاری و افزایش کارایی آنها در هر جایی، بیشترین تلاش خود را کرده است.

همکاری با شرکت‌های نرم‌افزاری معروف و استفاده از پردازنده‌های دوهسته‌ای برای پردازش هرچه سریعتر و قابلیت‌های ارتباطی متنوع، رسیدن به بهترین نتیجه را تضمین کرده است.

JK Shin، مدیر بخش ارتباطات همراه سامسونگ در این باره می‌گوید: "با معرفی Galaxy S II و تبلت‌های جدید معرفی شده از سری Galaxy Tab، ما توانسته‌ایم دستگاه‌هایی با بیشترین قابلیت‌هاي ارتباطی و پردازشی ارائه کنیم.همکاری با شرکت‌های سازنده نرم‌افزارهای تجاری نیز باعث شده تا بتوانیم پاسخگوی نیروی کاری همیشه در حال حرکت باشیم. این راه‌حل‌ها از قدرت پردازشی و قابلیت‌های ارتباطی بی رقیب استفاده می‌کند که باعث می‌شود این سری از مشتریان ما به بیشترین میزان کارایی دست پیدا کنند."

Ray Smets، مدیر کل بخش ارتباطات بی‌سیم cisco نیز در این باره می‌گوید: کسانی که همواره در حال حرکت هستند، باید بتوانند در هرجایی به ابزار‌های مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

ما با سامسونگ همکاری نزدیک داشتیم تا بتوانیم با نرم‌افزارهای موبایل Cisco و WebEx راهی آسان برای دسترسی Galaxy S II و تبلت‌های جدید سامسونگ به شبکه های بی‌سیم Cisco ایجاد کنیم.

همچنین Willie Jow، مدیر عامل نرم‌افزارهای تجاری Sybase نیز در این باره می‌گوید: با افزایش تعداد کارمندانی که باید از راه دور و با دستگاه‌های همراه به سیستم‌های تجاری، نرم‌افزارها و اطلاعات دسترسی داشته باشند، به همان میزان نیز پشتیبانی تیم IT از انواع دستگاه‌های همراه نیز افزایش می‌یابد که به خود به امری پیچیده بدل شده است.

ترکیب دستگاه‌های پیشرفته سامسونگ با بهترین مجموعه نرم‌افزاری مدیریتی و امنیتی Sybase توانسته سیستم عامل اندروید را به سطح کاربرد‌های تجاری ارتقا داده و تمام پتانسیل‌های آن را به کار گیرد.

برخی از این راه حل‌های نرم‌افزاری در تلفن همراه جدید Galaxy S II ارائه شده‌اند.

تلفن همراه جدید سامسونگ دارای پردازنده دوهسته‌ای، صفحه نمایش نسل جدید Super AMOLED Plus و جدیدترین ویژگی‌های ارتباطی و چندرسانه‌ای است. راه‌حل‌های نرم‌افزاری ارائه شده عبارتند از:

Microsoft Exchange ActiveSync -- این نرم‌افزار دقیق‌ترین قوانین و محدودیت‌ها را در تقویم، ایمیل‌ها، تماس‌ها و لیست وظایف ایجاد کرده و به سادگی آنها را سرور Microsoft Exchange هماهنگ می‌سازد.

On Device Encryption- -یک راه حل امنیتی برای حفاظت از اطلاعات ذخیره شده بدون آنکه کارایی و سرعت قربانی شود. کارایی سیستم رمزگذاری حتی در زمان استفاده از نرم‌افزارهایی همچون Sybase Afaria Mobile Device Management و Microsoft Exchange ActiveSync تغییر نکرده و هر دو نرم‌افزار نام برده از مکانسیم‌های خاص خود در رمزگذاری اطلاعات استفاده می‌کنند.

Sybase Afaria Advanced Enterprise Security (AES) for Android --Afaria قوی‌ترین و انعطاف پذیرترین نرم‌افزار مدیریتی و امنیتی تجاری در میان دستگاه‌های همراه است. Sybase با کمک سامسونگ این نرم‌افزار را برای سیستم عامل اندروید نیز آماده کرده و توانسته سیستم مدیریتی و امنیتی پرقدرتی را برای Galaxy S II ایجاد کند.

Cisco WebEx Meeting Center --دسترسی نیروی کار به جلسات مهم را در هر جایی روی دستگاه‌های سری Galaxy سامسونگ فراهم می‌کند. کاربران به کمک این نرم‌افزار می‌توانند به محیط‌های دسکتاپ به اشتراک گذارده شده، مرورگرها، نرم‌افزارها و فایل‌های اداری دسترسی پیدا کنند. بدین ترتیب آنها هیچ بخشی از کنفرانس مهم را از دست نخواهند داد. با مجتمع شدن این نرم‌افزار توسط سامسونگ کاربران می‌توانند با یک کلید در WebEx به جلسه وارد شده و یا در هر زمان با انتخاب نام هر شخص، به گفتگو با آن بپردازند.

Cisco Mobile --این نرم‌افزار امکان برقراری تماس تلفنی از طریق Wi-Fi روی دستگاه‌های مجهز به Android را فراهم می‌کند که تاثیر قابل توجهی در کاهش هزینه‌های تماس برای نیروی کار مشغول در کشورهای مختلف خواهد داشت. همچنین به کمک این نرم‌افزار کاربران می‌توانند به دایرکتوری اصلی شرکت دسترسی داشته باشند، چندین تماس را مدیریت کنند، تماس خود را از Wi-Fi به شبکه مخابراتی منتقل کنند و از بسیاری دیگر از ویژگی‌های جالب توجه آن بهره‌مند شوند.

همچنین سامسونگ برای تبلت‌های خود نیز با همکاری با شرکت‌های نرم‌افزاری مختلف توانسته نرم‌افزارهای متنوعی را فراهم کند. این دستگاه‌ها می‌توانند به خوبی از پس راه حل‌های نرم‌افزاری مختلف برآیند:
Cisco Safety Security Solution -- این نرم‌افزار به شرکت‌ها امکان ارتباط بین دستگاه‌ها، به اشتراک‌گذاری اطلاعات و قابلیت پاسخ‌دهی سریعتر آنها در زمان‌های اضطرار و همچنین امنیت آنها را افزایش می‌دهد. فایل‌های چندرسانه‌ای نیز از این طریق قابل به اشتراک‌گذاری هستند.

SAP Business Object Explorer --این نرم‌افزار مخصوص جستجو با نمایش تصویری و گرافیکی اطلاعات شرکت، امکان جستجوی هر چه بهتر در حجم عظیمی از اطلاعات را ممکن می‌سازد. نتایج را می‌توان بلافاصله با دیگران به اشتراک گذاشت که در نهایت انجام این کار کارایی و کیفیت کار را بالا می‌برد.

SAP StreamWork --این نرم‌افزار با کنار هم قرار دادن افراد، اطلاعات و متد‌های تجاری، امکان رسیدن به نتایج منطقی و تصمیم‌گیری سریع و درست را ممکن می‌سازد. بدین ترتیب میزان هماهنگی با تیم و گروه کاری افزایش پیدا کرده و فعالیت‌های انجام شده را به جلو می‌برند. همچنین این نرم‌افزار توانایی استفاده از لیست آدرس‌های تلفن همراه، دوربین، یادداشت‌های صوتی، فایل‌ها و دیگر فایل‌های چندرسانه‌ای را نیز دارد.

SAP Mobile EMR by Samsung (SDS)--یک راه حل نرم‌افزاری مخصوص افراد شاغل در بخش پزشکی که می‌تواند مسیری ایمن و مستقیم برای دسترسی به اطلاعات حیاتی بیمار را فراهم کرده و دسترسی به فایل‌ها و اسناد موجود در کلینیک و قابلیت مقایسه عکس برای مقایسه عکس‌های مربوط به سونوگرافی، اشعه X و دیگر موارد مشابه را ممکن سازد. تمامی این موارد مدیریت زندگی یک پزشک را آسانتر کرده و به آنها کمک می‌کند تا برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر متمرکز شوند.

CritixReciever --این ابزار روشی امن برای دسترسی به دسکتاپ‌های مجازی و نرم‌افزارها از هر جایی است که می‌تواند تبلت سامسونگ را به یک ابزار قدرتمند و پرتابل اداری تبدیل کند که قابلیت دسترسی به ابزارهای موجود در ویندوز، روی وب و نرم‌افزارهای SaaS را دارد.
کد مطلب: 17787
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام