۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۲

آموزش: گوشی اندروید قدیمی خود را به مانیتور سیستمی کامپیوتر خود تبدیل کنید

ایتنا- گوشی اندروید حتی اگر قدیمی شود باز هم می‌تواند برای اهداف دیگر مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال می‌توانید گوشی اندروید خود را به یک مانیتور سیستمی برای کامپیوتر شخصی خود تبدیل کنید.
آموزش: گوشی اندروید قدیمی خود را به مانیتور سیستمی کامپیوتر خود تبدیل کنید
برخی از کیس‌های کامپیوتر یک مانیتور در بخش کناری یا جلویی خودشان دارند که این مانیتور اطلاعات سیستم مانند دمای کامپیوتر و سرعت چرخش‌ فن‌ها را نشان می‌دهد. معمولاً این کار با استفاده از تجهیزات رزبری پای انجام می‌شود. یک خبر خوب برایتان داریم. می‌توانید بدون پرداخت هزینه کاری کنید که این اطلاعات روی گوشی هوشمند شما نمایش داده شود.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، برای این‌که این اطلاعات روی گوشی اندروید شما نمایش داده شود کافی اپلیکیشن مانیتور سیستم از راه دور را نصب کنید. برای دانلود این برنامه کافی است روی کلمه «دانلود» کلیک کنید. همچنین باید این برنامه را برای کامپیوتر خودتان نصب کنید. برای دانلود روی «دانلود نسخه کامپیوتر» کلیک کنید. با این کار کامپیوتر و گوشی شما هر دو به یک سیستم متصل می‌شوند.
 
می‌توانید صفحه نمایش گوشی خود را در حالت دائماً روشن قرار دهید و با قرار دادن گوشی در شارژ (با استنفاده از یک کابل یو.اس.بی) نگران خاموش شدن آن هم نخواهید بود. نگران متصل شدن سایر افراد به شبکه خودتان نباشید. برای جلوگیری از این کار می‌توانید رمز عبور برای برنامه خود تعیین کنید.
 

وقتی در حال بازی کردن یا کارهای پردازشی سنگین با سیستم خود باشید متوجه کارایی خوب این برنامه خواهید شد؛ زیرا به شما نشان می‌دهد که دمای کامپیوتر شما بیش از حد افزایش یافته است و فن‌های سیستم در چه وضعیتی قرار دارند. همچنین می‌توانید ببینید که این بازی یا نرم افزار دارد به چه شکل از امکانات کامپیوتر شما (مانند حافظه، پردازنده، کارت گرافیک و غیره) استفاده می‌کند.
 
قدر گوشی‌های قدیمی اندروید خود را بدانید؛ زیرا می‌توانید از آن‌ها استفاده‌های زیادی ببرید. هر چند که قدیمی شده‌اند ولی باز هم می‌توانند برای شما مفید باشند و در جاهای مختلفی به کار بیایند.
کد مطلب: 60718
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام