۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۳۱

«شیائومی ۱۴» قدرتمندترین گوشی دنیا

ایتنا - در شرایطی که گوشی‌های هوشمند همواره در مسیر تکامل و پیشرفت هستند، بنچمارک معروف آنتوتو در جدیدترین نتایج عملکرد گوشی‌های هوشمند در ماه اکتبر ۲۰۲۳ گوشی شیائومی ۱۴ را به عنوان قدرتمندترین گوشی حال حاضر جهان معرفی کرد.
«شیائومی ۱۴» قدرتمندترین گوشی دنیا

در شرایطی که گوشی‌های هوشمند همواره در مسیر تکامل و پیشرفت هستند، بنچمارک معروف آنتوتو در جدیدترین نتایج عملکرد گوشی‌های هوشمند در ماه اکتبر ۲۰۲۳ گوشی شیائومی ۱۴ را به عنوان قدرتمندترین گوشی حال حاضر جهان معرفی کرد.

بنچمارک معروف آنتوتو جدیدترین نتایج عملکرد گوشی‌های هوشمند را برای ماه اکتبر ۲۰۲۳ منتشر کرده که در این فهرست، قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند جهان براساس امتیاز کسب‌شده در آنتوتو دسته‌بندی شده‌اند.

نکته جالب توجه در این دسته‌بندی نبود غول‌های این حوزه، گوشی آیفون و گوشی سامسونگ است.

طبق امتیازات آنتوتو تا ماه اکتبر ۲۰۲۳، شیائومی ۱۴ با تراشه اسنپ‌دراگون ۸ جن۳، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان محسوب می‌شود و امتیاز ۱,۹۹۷,۴۲۷ را به‌دست آورده است. 

علاوه بر قدرت بالای این گوشی، قیمت آن نیز با قرار گرفتن در کانفیگ پایه‌ ۵۴۶ دلار، در مقایسه با پرچم‌داران دیگر برندها از جاذبه‌های مهم این مدل به شمار می‌رود.

در این رده‌بندی شیائومی ۱۴ پرو با مشخصاتی مشابه با شیائومی ۱۴ موفق شده است امتیاز ۱,۹۸۵,۰۱۴ را کسب کند و در جایگاه دوم قرار بگیرد.

گوشی وان‌پلاس Ace 2 پرو با مشخصات تراشه اسنپ‌دراگون ۸ جن۲، ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی امتیاز ۱,۶۶۳,۵۰۷ را کسب کرده و در رتبه سوم جای گرفته است.

از دید آنتوتو رتبه چهارم و پنجم فهرست قدرتمندترین گوشی‌های جهان به iQOO 11S و iQOO 11 pro می‌رسد. این دو دستگاه از لحاظ کانفیگ اختلاف کمی با یکدیگر دارند و از لحاظ امتیاز نیز نزدیک به هم قرار گرفتند.

منبع: العین
کد مطلب: 75396
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام