۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰

عرضه رایگان سه ‌ماهه نرم‌افزار ویرایش ویدیوی اپل

ایتنا- کمپانی اپل دو سرویس محبوب و گران‌قیمت خود را در دوران قرنطینه به‌صورت رایگان در اختیار کاربران این کمپانی می‌گذارد.
عرضه رایگان سه ‌ماهه نرم‌افزار ویرایش ویدیوی اپل
 کمپانی اپل دو سرویس محبوب و گران‌قیمت خود را در دوران قرنطینه به‌صورت رایگان در اختیار کاربران این کمپانی می‌گذارد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اپل این روزها به کاربران گرفتار در قرنطینه این شانس را می‌دهد که از دو نرم‌افزار خلاقانه حرفه‌ای این کمپانی بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای استفاده کنند. برای شروع این کمپانی دوره استفاده آزمایشی از سرویس Final Cut Pro X را از 30 روز به 90 روز افزایش داده است.
 
البته کاربران این نرم‌افزار ویرایش ویدیو پس از اتمام مهلت 90 روزه خود باید برای خرید اشتراک اقدام کنند و 300 دلار هزینه کنند. بااین‌حال اپل به آن‌ها فرصتی داده است که بتوانند در دوران قرنطینه خانگی این سرویس را امتحان کرده و در آن حرفه‌ای شوند و سپس تصمیم بگیرند که آیا این نرم‌افزار ارزش پرداخت این مبلغ را دارد یا خیر.
 
 
 
کسانی که می‌خواهند از این پیشنهاد اپل استفاده کنند می‌توانند این نرم‌افزار را از وب‌سایت رسمی اپل دانلود کنند. البته حتی کسانی که در میانه استفاده از مدت 30 روزه قبلی خود هستند نیز می‌توانند نسخه جدید را دریافت کرده و برای 90 روز دیگر به‌صورت رایگان از آن استفاده کنند.
 
گزارش‌ها حاکی از آن است که این کمپانی همچنین برای اولین بار نسخه آزمایشی رایگان Logic Pro X را عرضه خواهد کرد. هزینه خرید اشتراک این نرم‌افزار حرفه‌ای ویرایش صوتی 200 دلار است اما کاربران می‌توانند به مدت 90 روز این سرویس را به‌صورت رایگان آزمایش کنند. البته هنوز مشخص نیست که چه زمانی نسخه رایگان این نرم‌افزار عرضه خواهد شد اما مدت‌زمان این انتظار طولانی نخواهد بود.
 
کد مطلب: 60348
برچسب ها: ویرایش ویدئو اپل
مرجع : www.engadget.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام