۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو

ایتنا- افراد می‌توانند برای ویرایش ویدیوهای مورد نظر خود، به صورت رایگان به بهترین اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشند و سرعت و توانی که برای ویرایش ویدیوها نیاز دارند را از این اپلیکیشن‌ها دریافت کنند.
بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو

اگر فردی هستید که از حضور در یوتیوب و دانلود فیلم‌های آن لذت می‌برید، یا فردی هستید که در حوزه فیلم‌‌سازی فعالیت می‌کنید، مسلما به اپلیکیشن‌هایی نیاز دارید که بتوانید با استفاده از آنها فیلم‌های مورد نظر خود را ویرایش کنید.

در این زمینه چند اپلیکیشن بسیار عالی و البته رایگان وجود دارد که می‌توانید با دانلود آنها از ویرایش ویدیو خود لذت ببرید.

به گزارش ایتنا به نقل از انگجت، اگر بخواهیم به چند مورد از این برنامه‌ها اشاره کنیم، می‌توانیم  “Final Cut Pro X”، “Adobe Premiere Pro CC” را نام ببریم.
لازم به ذکر است که داشتن یک انتخاب صحیح، واقعا مهم است؛ چون برنامه‌های ویرایش ویدیو در برخی موارد و موقعیت‌ها واقعا با یکدیگر تفاوت دارند.

اولین اپلیکیشنی که باید به معرفی آن پرداخت،                            “Adobe Premiere Pro CC 2018” است که یک اپلیکیشن توانا و قدرتمند در حوزه ویرایش محسوب می‌شود و در ویندوز و مک اجرا می‌شود.
البته در این زمینه شرکت ادوبی، اپلیکیشن‌هایی هم مخصوص موبایل دارد که امکان برخی ویرایش‌ها را فراهم می‌کند.
 

این برنامه می‌تواند پروژه‌ها و فایل‌ها را به طور مستقیم از فتوشاپ بگیرد.
این برنامه تمام قالب‌ها را پشتیبانی می‌کند و وضوح‌های مختلف از جمله 4K را هم می‌تواند ویرایش کند.
این برنامه ضمنا روی سیستم عامل ویندوز سرعت بالاتری نسبت به سایر پلتفرم‌ها دارد.
 
اپلیکیشن بعدی، “Apple Final Cut Pro X” است.
این برنامه مخصوص کاربران مک است. برای کاربران مک، این گزینه بهترین انتخاب است.
برنامه مورد بحث در سال 2011 به بازار عرضه شد و تاکنون پیشرفت‌های خوبی را تجربه کرده است و به یک برنامه مناسب تبدیل شده است. رابط ویرایشی بسیار خوبی دارد، به راحتی فایل‌ها را سازمان‌دهی می‌کند و امکان اصلاح رنگ، تغییر صدا و دادن افکت را به راحتی فراهم می‌کند.
 
در نهایت نوبت به اپلیکیشن  “Corel VideoStudio Ultimate 2018”می‌رسد که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و کاربران یوتیوب می‌توانند از این اپلیکیشن نهایت استفاده را بکنند. رابط کاربری این برنامه، بسیار زیباست و طراحی بسیارجالبی دارد. امکان گروه‌بندی کلیپ‌ها را فراهم می‌کند، از اکثر فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند و افکت‌های سفارشی بسیار زیادی دارد.
 
کد مطلب: 54691
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام