۰
plusresetminus
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰

آیفون 12 طراحی تکراری و ابعادی کوچک‌تر خواهد بود

ایتنا – اطلاعات جدیدی درباره نسل بعدی تلفن همراه هوشمند اپل یعنی آیفون 12 منتشر شده است که بر اساس این اطلاعات، آیفون 12 دارای ابعادی کوچکتر از ابعاد مرسوم در نسل فعلی خواهد بود ولی طراحی کلی آن چندان تفاوتی نخواهد کرد.
آیفون 12 طراحی تکراری و ابعادی کوچک‌تر خواهد بود
اطلاعات جدیدی درباره نسل بعدی تلفن همراه هوشمند اپل یعنی آیفون 12 منتشر شده است که بر اساس این اطلاعات، آیفون 12 دارای ابعادی کوچکتر از ابعاد مرسوم در نسل فعلی خواهد بود ولی طراحی کلی آن چندان تفاوتی نخواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از cnet، محبوبیت اپل به اندازه‌ای بالا است که تنها مدتی کوتاه پس از رونمایی از آیفون 11، اخبار و شایعات پیرامون آیفون 12 به گوش می‌رسند و آخرین دسته این اطلاعات به طراحی ظاهری و ابعاد آیفون 12 مربوط هستند.
 
رندرهای گرافیکی منتشر شده از آیفون 12 نشان دهنده این هستند که این دستگاه از نظر ساختار طراحی ظاهری و به خصوص وضعیت قرار گرفتن دوربین خود به صورت واضحی مشابه با آیفون 11 خواهد بود و تفاوت چندانی در طراحی این تلفن همراه را شاهد نخواهیم بود.
 
 ÷
 
یکی از نکات مهم مشخص شده از این تصاویر این است که بر خلاف ابعاد نمایشگر 5.8 اینچی آیفون قرار است تا شاهد آیفون کوچکتری باشیم و نمایشگر آیفون 12 دارای اندازه 5.4 اینچ خواهد بود.
 
همچنین شایعات متعددی درباره بهینه‌سازی این تلفن همراه هوشمند برای استفاده از ساختار واقعیت افزوده اپل نیز به گوش می‌رسد که نشان دهنده این است که این دستگاه از نظر سخت‌افزاری و نرم‌‌افزاری تفاوت‌هایی را با نسل‌ قبلی خود خواهد داشت.
 
به این ترتیب به نظر می‌رسد که پس از آیفون 5، باید برای شاهد بودن یک تغییر بزرگ در طراحی محصولات آیفون، حداقل تا آیفون 13 منتظر بمانیم و آیفون 12 قرار نیست تا تفاوت مد نظر را رقم بزند. شایان ذکر است که شرکت اپل هنوز درباره این تصاویر عکس العملی از خود نشان نداده و آن‌ها را تائید یا تکذیب نکرده است.
 
 
کد مطلب: 58738
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام