۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵

اپل همچنان صدرنشین بازار ساعت‌های هوشمند

ایتنا- بازار جهانی ساعت‌های هوشمند این روزها رشد چشم‌گیری را تجربه می‌کند و اپل با اختلاف زیادی در صدر این بازار خودنمایی می‌کند.
اپل همچنان صدرنشین بازار ساعت‌های هوشمند
بازار جهانی ساعت‌های هوشمند این روزها رشد چشم‌گیری را تجربه می‌کند و اپل با اختلاف زیادی در صدر این بازار خودنمایی می‌کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، تحلیلگران بازار ادعا می‌کنند که تولیدکنندگان در سه‌ماهه دوم سال 2019 میلادی 12 میلیون ساعت هوشمند را به بازار عرضه کرده‌اند که این رقم در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته 44 درصد افزایش داشته است.

از دید آنها، بخش عمده‌ای از این رشد به مشتریانی نسبت داده می‌شود که به‌طور فزاینده تلفن‌های همراه هوشمند خود را به پوشیدنی‌های متمرکز بر تناسب اندام مجهز می‌کنند.
 
 
البته در این میان، اپل هنوز تاج پادشاهی خود را حفظ کرده است و با افزایش سهم بازار خود از 44.4 درصد به 46.4 درصد، توانسته‌ است 5.7 میلیون ساعت هوشمند را در این سه‌ماهه به بازار عرضه کند.
بدین ترتیب شرکت اپل با اختلاف زیادی از سایر رقبای خود در صنعت ساعت‌های هوشمند جلو افتاده است و با ورود به صنایع تناسب اندام و سلامت، اطلاعات بیشتری را در رابطه با سلامت افراد در اختیارشان می‌گذارد.

تیم کوک به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی اپل یادآور شده است که در آینده از پیشرفت‌ها تحولات حوزه سلامت به‌عنوان بزرگ‌ترین دستاورد اپل برای بشر یاد خواهند کرد.
 
البته سامسونگ هم در این بازار بی‌نصیب نمانده است و با عرضه 2 میلیون دستگاه در این بازه زمانی موفق شده است تا سهم خود از این بازار را از 10.5 درصد به 15.9 درصد برساند.
بخش اعظمی از رشد سهم بازار اپل و سامسونگ به ضرر ابرقدرت سوم فعال در این زمینه یعنی فیت‌بیت تمام شده است و سهم این تولیدکننده از 15.2 به تنها 9.8 درصد رسیده است.

این کمپانی نه‌تنها در بازار ساعت‌های هوشمند پرچم‌دار بلکه در بازار مقرون‌به‌صرفه‌ها هم شکست سنگینی متحمل شده است.
 
کد مطلب: 57668
برچسب ها: اپل ساعت هوشمند
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام