۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸

صاحب برند iWatch از اپل شکایت کرد

ایتنا - این شرکت ادعا کرد که نام تجاری iWatch بیش از 97 میلیون دلار ارزش دارد و اپل با تخلفات خود باید جریمه مربوطه را بپردازد.
صاحب برند iWatch از اپل شکایت کرد


اگرچه اپل نخستین مدل از ساعت مچی هوشمند خود را با نام Apple Watch روانه بازار کرد، اما صاحب نام تجاری iWatch یک شکایت رسمی از شرکت اپل ارائه داد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، شرکت Probendi که دفتر مرکزی آن در شهر دوبلین واقع شده است صاحب نام تجاری iWatch در اروپا محسوب می‌شود و بر اساس اخباری که هم‌اکنون منتشر شده، در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۱۵ شکایتی را علیه شرکت اپل به دادگاه عالی میلان در ایتالیا ارائه کرده است.

این شرکت اظهار داشته است که اگرچه اپل از نام تجاری مذکور استفاده نمی‌کند، اما زمانی که iWatch در موتورهای جست‌وجوگر ارائه می‌شود نتایج نهایی فقط اطلاعات مربوط به Apple Watch نمایان می‌کند و همین مسئله باعث شده است تا آنها تمام مشتریان خود را از دست بدهند.

در اسناد ارائه شده به دادگاه که خبرگزاری بلومبرگ به آنها دسترسی پیدا کرده است گفته شد: «اپل به طور سیستماتیک از کلمه iWatch در موتور جست‌وجوی گوگل بهره برده است تا بتواند کاربرانی که به دنبال این محصول می‌گردند را به سایت اینترنتی خود هدایت کند و تبلیغات Apple Watch را برای آنها نمایش دهد.»

 

این شرکت ادعا کرد که نام تجاری iWatch بیش از ۹۷ میلیون دلار ارزش دارد و اپل با تخلفات خود باید جریمه مربوطه را بپردازد.

خبرگزاری بلومبرگ در این زمینه توضیح داد که «دانیل دی سالو» از بنیانگذاران Probendi سال گذشته به آنها گفته بود که شرکت او هشدارهای لازم را در مورد استفاده غیرقانونی از این نام تجاری به اپل داده است، اما اپل آنها را نادیده گرفته است.
 
کد مطلب: 37143
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام