۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۵

نسل آینده ساعت هوشمند اپل به شبکه‌های مخابراتی مجهز خواهد بود

ایتنا- اطلاعات منتشر شده در زمینه نسل بعدی ساعت هوشمند اپل حاکی از آن هستند که این فناوری پوشیدنی با استفاده از امکان اتصال به شبکه‌های مخابراتی بتواند به‌عنوان یک ابزار مستقل عمل نماید.
نسل آینده ساعت هوشمند اپل به شبکه‌های مخابراتی مجهز خواهد بود


اطلاعات منتشر شده در زمینه نسل بعدی ساعت هوشمند اپل حاکی از آن هستند که این فناوری پوشیدنی با استفاده از امکان اتصال به شبکه‌های مخابراتی بتواند به‌عنوان یک ابزار مستقل عمل نماید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، شاید یکی از عجیب‌ترین محصولات رده فناوری‌های پوشیدنی را بتوان ساعت هوشمند اپل به‌حساب آورد.

این ساعت هوشمند که به علت عدم انتشار آمار دقیق میزان فروش آن توسط اپل به‌ عنوان یک علامت سوال بزرگ رسانه‌ای مطرح است با شایعات فراوانی درباره نسل بعدی خود روبرو است در حالی‌ که هنوز پذیرش نسل اول آن مورد تردید به نظر می‌رسد.

 

با این‌ وجود هر روزه شاهد شایعاتی جدید درباره نسل دوم از ساعت هوشمند اپل هستیم که هر یک از آنها به امکاناتی هیجان‌انگیز و جذاب اشاره دارند.

در آخرین نمونه از این شایعات شاهد این هستیم که گفته می‌شود این ساعت هوشمند قرار است تا به شبکه‌های مخابراتی متصل شده و از اینترنت همراه بهره ببرد.

این شایعه می‌تواند منطقی به نظر برسد زیرا اپل در حال تلاش است تا ساعت هوشمند خود را به‌عنوان محصولی مستقل از آیفون به‌عنوان یک موجودیت مجزا به کاربران معرفی کند و وجود چنین امکان ارتباطی‌ای می‌تواند گامی بزرگ در راستای دستیابی به این هدف محسوب گردد.
 
کد مطلب: 42559
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام