۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۴

رکورد شگفت‌آور گلکسی اس 10 بر روی اینترنت 5G

ایتنا- نسخه 5G گلکسی اس 10 به‌تازگی روی شبکه ورایزن آزمایش شده است و نتایج به دست آمده ابهامات را در رابطه با این فناوری تا حد بسیار زیادی برطرف کرده است.
رکورد شگفت‌آور گلکسی اس 10 بر روی اینترنت 5G
نسخه 5G  گلکسی اس 10 به‌تازگی روی شبکه ورایزن آزمایش شده است و نتایج به دست آمده ابهامات را در رابطه با این فناوری تا حد بسیار زیادی برطرف کرده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، ورایزن و سامسونگ گلکسی اس 10 نسخه 5G امیدها را در رابطه با سرعت این فناوری نوین زنده کرده‌اند.
در آزمایش‌هایی که از سرعت دانلود فناوری 5G با استفاده از گلکسی اس 10 گرفته شد، مشخص شد که سرعت دانلود 1 گیگابیت بر ثانیه به‌راحتی قابل دست یافتن است. با این حال ورایزن و سامسونگ هنوز برای عمومی کردن 5G برای همگان با مشکلاتی روبرو هستند.

گلکسی اس 10 نسخه 5G بسیار گران است و 1300 دلار هزینه خرید آن است و شبکه یاد شده فعلا تنها در مکان‌هایی کنترل شده قابل دسترسی است.
 
با این‌ حال آینده 5G که این روزها در رابطه با آن صحبت‌های زیادی می‌شنویم و نوید سرعت دانلود بسیار بالا، بازی‌های همزمان و بازی‌های کامپیوتری با پین بالا را به ما می‌دهد، در راه است.
شبکه 5G ورایزن این روزها شکل جدیدی به خود گرفته است. در آزمایش‌های اولیه عمومی این فناوری تنها تمرکز بر روی سرعت بود و هیچ مورد دیگری مطرح نبود و درحالی‌که وب‌سایت Speedtest.net نتایج بسیار خوبی را نشان می‌داد اما 6 دقیقه برای دانلود یک فایل با حجم بالا زمان لازم بود.
 
 
 
با این‌ حال آزمایش‌های عمومی ورایزن نتایج بهتری داشت و سرعت فناوری 5G این کمپانی دو برابر بسیاری از اتصالات اینترنتی خانگی بود و همان فایل با حجم بالا در تنها دو و نیم دقیقه دانلود شد. حدود 2 ساعت فیلم نت فلیکس تنها در 8 ثانیه توسط گلکسی اس 10 دانلود شد و رکورد رضایت بخشی را به ثبت رساند.
 
باید به یاد داشت که سرعت دیتا در 5G از اهمیت زیادی برخوردار است و موجب تغییر و تحولات زیادی در این صنعت خواهد شد. این فناوری همچنین با عرضه فناوری واقعیت افزوده پیشرفته و قابلیت‌های دوربین جدید درآمیخته است. انتقال داده پرسرعت مسیر را برای قابلیت‌های نسل جدید نظیر عمل جراحی از راه دور، دوربین‌های امنیتی متصل و خودروهایی که می‌توانند در یک مسیر با یکدیگر به گفت‌وگو بپردازند و خطر تصادفات را کاهش دهند، باز کرده است.
 
کد مطلب: 56691
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام