۰
plusresetminus
شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۳

آغاز عرضه نسخه بتای اندروید 10 برای گلکسی اس 10

ایتنا- شرکت سامسونگ سرانجام پس از مدت طولانی انتظار کاربران خود اقدام به عرضه نسخه جدیدی از اندروید برای سری پرچمداران گلکسی 10 این شرکت کرد.
آغاز عرضه نسخه بتای اندروید 10 برای گلکسی اس 10
شرکت سامسونگ سرانجام پس از مدت طولانی انتظار کاربران خود اقدام به عرضه نسخه جدیدی از اندروید برای سری پرچمداران گلکسی 10 این شرکت کرد.

به گزارش ایتنا از رایورز از وب سایت خبری تحلیلی Cnet، نسخه عرضه شده از سیستم عامل محبوب اندروید برای سری گلکسی اس 10، نسخه شماره 10 اندروید است که به صورت بتا برای مشتریان قابل دسترسی خواهد بود.

البته بتا بودن این نسخه از اندروید 10 به این معنی است که باید منتظر عرضه نسخه رسمی و اصلی اندروید 10 بود ولی این کار به آینده نه چندان دور موکول خواهد شد.
 
اندروید برای گلکسی

کاربرانی که دستگاهی از خانواده گلکسی اس 10 را در اختیار دارند امکان دانلود کردن نسخه بتا را خواهند داشت، ولی باید بدانند که نسخه بتا مکن است ایرادهایی جزئی داشته باشد که البته استفاده از این نسخه توسط کاربران به شناسایی و رفع این ایرادها کمک شایانی خواهد کرد.

این نسخه از اندروید بر روی سری گلکسی اس 10 در کشورهای آلمان، کره جنوبی و آمریکا قابل دسترسی خواهد بود و به احتمال فراوان به زودی شاهد عرضه شدن آن در کشورهای دیگر نیز خواهیم بود.

لیست کامل محصولاتی که از این قابلیت بهره مند هستند شامل گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 SE و گلکسی اس 10 پلاس هستند. شایان ذکر است که سامسونگ اعلام کرده است که به زودی اخباری جدید در این باره منتشر خواهد کرد.
 
کد مطلب: 58512
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام