۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۶

سرمایه گذاری عظیم سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی و 5G

ایتنا - سامسونگ به منظور کاهش وابستگی به بخش موبایل، قصد دارد ۲۲ میلیارد دلار در زمینه هوش مصنوعی، اینترنت 5G و خودروهای هوشمند سرمایه گذاری کند.
سرمایه گذاری عظیم سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی و 5G


به گزارش ایتنا از ایسنا، از آنجایی که بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی معمولا سعی دارند تمرکز خود را تنها بر روی توسعه یک محصول خاص نگذارند و از بازار سایر محصولات نیز بهره مند شوند، سامسونگ نیز به تازگی اعلام کرده است که می خواهد در سه سال آینده مبلغ ۲۲ میلیارد دلار را برای توسعه فناوری و مصحولاتی همچون خودروهای هوشمند، نسل پنجم اینترنت5G و هوش مصنوعی در نظر بگیرد تا بدین وسیله بتواند علاوه بر افزایش سودآوری و درآمدزایی، سهم بیشتری را در بازار محصولات فناوری به دست بیاورد.

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های کره جنوبی است که توانسته است به خوبی با سایر برندهای موبایل نظیر اپل آمریکا به رقابت تنگاتنگی بپردازند و رتبه نخست پرفروش ترین برند موبایل را در جهان از آن خود کند.

سامسونگ تاکنون در امور و حوزه‌های مختلفی نظیر بیمه و پارک‌های تفریحی نیز سرمایه گذاری‌های عظیم و کلانی کرده است که حالا با ورود به عرصه‌های جدیدی همچون خودروهای هوشمند، اینترنت 5G و هوش مصنوعی در حدود ۳ سال آینده، بیش از ۴۰ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد و به افزایش سودآوری‌های خود نیز خواهد پرداخت.

سامسونگ الکترونیکس در زمینه هوش مصنوعی نیز تحقیقات بسیار گسترده ای را انجام می‌دهد که در شهرهایی نظیر مسکو و کمبریج واقع و مستقر شده است و قرار است تا سال ۲۰۲۰ میلادی، بالغ بر ۱۰۰۰ نیرو کار متخصص در زمینه هوش مصنوعی نیز استخدام کرده و به کار گیرد.
کد مطلب: 53742
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام