۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

گوگل تماس‌های تصویری از گوشی اندروید را ساده‌تر می‌کند

ایتنا- گوگل دیو، نام ابزار رسمی گوگل برای چت و تماس ویدیویی در اندروید است که برای رقابت با فیس‌تایم آیفون عرضه شده است.
گوگل تماس‌های تصویری از گوشی اندروید را ساده‌تر می‌کند
گوگل قصد دارد قابلیت برقراری تماس ویدئویی از تمام اپلیکیشن‌های اندروید را برای کاربران ساده‌تر کند. پیش از این ترجیح افراد بر این بود که از پیام متنی یا تماس صوتی استفاده کنند.

به گزارش ایتنا از رایورز گوگل با کمک اپلیکیشن دیو، قصد دارد قابلیت جدیدی را راه‌اندازی کند. این کار، تماس ویدئویی را به قابلیت مهم‌تری برای گوشی‌های اندروید تبدیل می‌کند.
گوگل دیو، نام ابزار رسمی گوگل برای چت و تماس ویدئویی در اندروید است که برای رقابت با فیس‌تایم آیفون عرضه شده است.
با این برنامه، امکان چت ویدئویی با دوستانتان را در یک محیط ساده و بسیار زیبا خواهید داشت. این اپلیکیشن، قابلیت نمایش شماره تماس گیرنده را دارد و همچنین امکان برقراری ارتباط ویدئویی با دوستان خود با سرعت‌های مختلف اینترنت و در سراسر جهان فراهم خواهد بود.

گوگل، ادغام جدیدی از گوشی‌های پیکسل، پیکسل 2، اندروید وان و نکسوس خواهد داشت تا امکان برقراری تماس تصویری مستقیم از اپلیکیشن‌های اندروید فون، کانتکس و مسیجز را فراهم کند. در اواخر سال جاری میلادی، کاربران می‌توانند با زدن یک دکمه، در حین یک تماس صوتی، به تماس تصویری منتقل شوند.
 
این شرکت در پی آن است که تماس تصویری از دستگاه اندروید را با کمک اپلیکیشن دیو ساده‌تر کند. همانگونه که اخیراً اندروید پلیس گزارش داد، نسخه آزمایشی اپلیکیشن گوگل فون نسخه 13 عرضه شده است که امکان یکپارچه‌سازی تماس ویدئویی دیو را به سمت اپلیکیشن ارتباطی آورده است.
گوگل، یک یادداشت پشتیبانی برای تماس‌ تصویری با آخرین ورژن‌های اپلیکیشن‌های اندروید فون، کاتکس و مسیجز ارائه کرده است.

تولیدکنندگان برای برقراری تماس تصویری از طریق این اپلیکیشن‌ها، باید بتوانند تماس تصویری را فعال کنند. اگر بتوانند این کار را انجام دهند، کاربران می‌توانند با مخاطبان خود در گوگل دیو، از طریق این برنامه‌ها، تماس تصویری برقرار کنند.
گزینه جدیدی به این اپلیکیشن اضافه شده است که در کانتکس، یک گزینه ویدئویی در کنار نام مخاطب ایجاد شده است. در برنامه مسیجز، این گزینه در بخش گفت‌وگو به چشم می‌خورد.
 
در حال حاضر، صرفاً گوشی‌های اندروید از این مورد پشتیبانی می‌کند اما گوگل اعلام کرد که این قابلیت، در آینده نزدیک، تجربه ویدئوی یکپارچه را به دستگاه‌های بیشتری ارائه خواهد کرد.
کد مطلب: 50534
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام