۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵

به‌روزرسانی طراحی گوگل میت برای تسهیل ارائه کنفرانس

ایتنا- به‌روزرسانی جدید گوگل میت ارائه کنفرانس را برای کاربران تماس‌های ویدئویی گروهی آسان‌تر کرده است تا از این طریق جلسات آنلاین را به نمونه‌های حضوری آن‌ها شبیه‌تر کند.
به‌روزرسانی طراحی گوگل میت برای تسهیل ارائه کنفرانس
به‌روزرسانی جدید گوگل میت ارائه کنفرانس را برای کاربران تماس‌های ویدئویی گروهی آسان‌تر کرده است تا از این طریق جلسات آنلاین را به نمونه‌های حضوری آن‌ها شبیه‌تر کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گوگل بار دیگر رابط کاربری نرم‌افزار تماس ویدئویی میت را به‌روز کرد و این بار آن را به قابلیتی مجهز است که امکان ارائه کنفرانس برای اعضای یک تماس گروهی را ممکن می‌سازد.
 
این غول فناوری در ماه آوریل طرح‌بندی جدید کاشی مانندی را عرضه کرد که این سرویس کنفرانس ویدئویی با استفاده از آن می‌توانست 16 شرکت‌کننده را به‌صورت همزمان روی نمایشگر نشان بدهد. هم‌اکنون این طراحی کاشی مانند به‌روز شده است و کاربران می‌توانند حتی در حین ارائه کنفرانس ویدئویی نیز چهره مشارکت‌کننده در آن جلسه آنلاین را ببینند.
 
 
 

در حال حاضر ارائه‌ها به‌عنوان یک کاشی بزرگ در مرکز صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود و خوراک‌های ویدیوی مشارکت‌کنندگان فعال نیز در کنار یا پایین آن نمایش داده می‌شود. گوگل اظهار مرده است که امیدوار است این تغییرات بتواند موجب شود که ملاقات‌های آنلاین به ملاقات‌های حضوری شبیه‌تر شوند. همچنین این نرم‌افزار کنفرانس ویدئویی آخرین طراحی انتخابی کاربران را به‌صورت پیش‌فرض به کار می‌برد و آن‌ها برای اعمال طراحی جدید باید به‌صورت دستی اقدام کنند.
 
گوگل نرم‌افزار میت را از زمانی که افراد به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور به دورکاری شده‌اند دائما با قابلیت‌های جدید به‌روز کرده است. این کمپانی علاوه بر ارائه طراحی کاشی مانند و شبیه کردن رابط کاربری این نرم‌افزار به زوم آن را برای کاربران رایگان کرده است.
 
بااین‌حال قابلیت ویژه و پیشرفته این نرم‌افزار در حال حاضر تنها برای  مشترکان جی سوت فعال است اما درهرصورت هر شخصی که از یک حساب کاربری گوگل برخوردار می‌تواند به‌صورت رایگان از این نرم‌افزار کنفرانس ویدئویی محبوب و پرمخاطب استفاده کند.
 
کد مطلب: 61234
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام