۰
plusresetminus
شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۶

امکان برنامه‌ریزی تماس‌ها با اسکایپ

ایتنا- به‌تازگی مایکروسافت اقدام به انتشار یک به‌روزرسانی جدید برای اسکایپ کرده است که می‌توان به کمک آن، تماس‌های اسکایپی را از پیش برنامه‌ریزی کرد.
امکان برنامه‌ریزی تماس‌ها با اسکایپ


به‌تازگی مایکروسافت اقدام به انتشار یک به‌روزرسانی جدید برای اسکایپ کرده است که می‌توان به کمک آن، تماس‌های اسکایپی را از پیش برنامه‌ریزی کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری engadget، اسکایپ هم‌اکنون به دنبال راهی است که با استفاده از آن فعالیت‌های مربوط به تماس تلفنی را آسان‌تر کند. در همین راستا به‌تازگی نسخه اندرویدی این نرم‌افزار، به‌روزرسانی جدیدی را در این زمینه دریافت کرده است.

تغییر اول مربوط به ایجاد گزینه‌ای جدید برای برنامه‌ریزی تماس‌ها در این نرم‌افزار است. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت جدید مخاطب مورد نظر خود را انتخاب کرده و با انتخاب گزینه مناسب خود از منوی کشویی، تماس‌هایتان با آن فرد را برنامه‌ریزی کنید.

 

تغییر دوم مربوط به تهیه فایل از گفت‌وگوهای متنی شما است. اگر نیازمند به دسترسی به یک نسخه آفیس از گفت‌وگوهای متنی خود باشید می‌توانید با ارائه لینکی از این فایل‌ها در اسکایپ به آنها دسترسی پیدا کنید. با انتخاب اسم این فایل‌ها در طول یک مکالمه موجب باز شدن آن فایل با استفاده از نرم‌افزار مناسب برای این کار می‌شود.

اگر شما برنامه مناسب برای فایل را در دستگاه خود نداشته باشید، اسکایپ برای شما دستورالعملی را ارائه خواهد کرد که به‌موجب آن می‌توانید از نرم‌افزار مناسب برای این فایل و فرایند نصب آن با خبر شوید. البته همان‌طور که می‌دانید برای استفاده از این ویژگی‌های جدید لازم است تا جدیدترین نسخه نرم‌افزار اسکایپ را بر روی دستگاه خود نصب کنید.
 
کد مطلب: 40551
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام