۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

یک پارک ملی در آمریکا به ترامپ حملات تندی را با توییت خود القا کرد

ایتنا - متنی از توییت: امروزه میزان دی اکسید کربن موجود در جو زمین از هر زمانی در ۶۵۰ هزار سال گذشته بی‌سابقه‌تر است.
یک پارک ملی در آمریکا به ترامپ حملات تندی را با توییت خود القا کرد


بی توجهی ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا به خطرات تغییرات آب و هوایی برای کره زمین باعث واکنش های تندی شده و در تازه‌ترین تحول از این دست حساب توییتری پارک ملی بدلندز بر علیه ترامپ وارد عمل شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، این حساب کاربری روز گذشته مطالب متعددی را در مورد خطرات تغییرات آب‌و هوایی منتشر کرد و از جمله در مورد پیامدهای انتشار گسترده گاز دی اکسید کربن در جو زمین هشدار داد.

در یکی از این پیام‌ها آمده بود: امروزه میزان دی اکسید کربن موجود در جو زمین از هر زمانی در ۶۵۰ هزار سال گذشته بی‌سابقه‌تر است. در پیام دیگری نیز تصریح شده: سوزاندن هر گالن گازوئیل باعث انتشار نزدیک به ۹ کیلوگرم دی‌اکسیدکربن در جو زمین می‌شود.

در یک پیام دیگر از این مجموعه به افزایش ۳۰ درصدی غلظت اسید در اقیانوس‌ها از زمان وقوع انقلاب صنعتی اشاره شده است. توییت‌های ارسالی این پارک ملی که در داکوتای جنوبی واقع است، بعد از چند ساعت پاک شدند. اما حامیان این دیدگاه‌ها از آنها عکس گرفته و مجددا این مطالب را در توییتر به اشتراک گذاشتند.

گفتنی است اداره خدمات پارک‌های ملی آمریکا بعد از ارسال توییت‌هایی در مورد حضور تعداد کمتری از افراد در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ترامپ و انتقاد از حذف صفحاتی با موضوعات حقوق مدنی، گرم شدن زمین و مراقبت های درمانی از سایت کاخ سفید از ارسال هرگونه پیام در این شبکه اجتماعی منع شده است.

توییتر در ایام برگزاری مبارزات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بارها منکر هرگونه تغییرات زیست محیطی خطرناک در کره زمین شد. وی در سال ۲۰۱۲ مدعی شده بود مفهوم گرم شدن کره زمین توسط چینی‌ها و برای آنها ابداع شده تا کارخانه‌های آمریکا توان رقابتشان را از دست بدهند. با انتخاب وی به عنوان رییس جمهور آمریکا نگرانی در مورد تبعات خطرناک بی‌توجهی وی به وضعیت محیط زیست در کره زمین در حال افزایش است.
کد مطلب: 47725
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام