۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۵

علاقه مفرط ترامپ به بلاک کردن منتقدانش در توییتر

ایتنا - دونالد ترامپ کم‌ظرفیتی خود را در برابر منتقدانش نشان داده و آن‌ها را در شبکه اجتماعی توییتر بلاک می‌کند.
علاقه مفرط ترامپ به بلاک کردن منتقدانش در توییتر


دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب آمریکا که تا به حال بیش از ۳۴ هزار پیام را توییت کرده، علاقه زیادی به منتقدان خود در این شبکه اجتماعی ندارد و آنها را به سرعت بلاک می‌کند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از مشبل، وی معمولا افراد مختلف را بدون ارائه هیچ توضیحی بلوکه می کند و با این کار باعث حیرت و تعجب آنها می‌شود.

اگر چه برخی کاربران با خنده و شوخی از کنار این مساله می‌گذرند، اما برخی افراد هم از اینکه رییس جمهور آینده آمریکا فرد کم‌ظرفیت و بی‌جنبه ای است رنجیده خاطر می‌شوند و حتی بر حجم انتقادهای خود از ترامپ می‌افزایند. برخی از آنها از اینکه رییس جمهور آینده آمریکا اجازه نمی‌دهد هزاران کاربر از دیدگاه‌ها و نظراتش مطلع شوند و آنها را بلوکه می‌کند به شدت عصبانی هستند.

Heather Spohr وبلاگ‌نویس و روزنامه نگار آزاد در این مورد می‌گوید: من نمی‌توانم توییت‌های رییس جمهور منتخب را ببینم. او قرار است رییس‌جمهور من باشد. این واقعا مسخره است.

یک آمریکایی دیگر که توسط ترامپ بلوکه شده در این مورد می‌نویسد: دونالد ترامپ من را بلوکه کرده است. تبلیغات به عنوان ابزاری فاشیستی با کنترل روایت‌ها آغاز می‌شود. وی تحمل هیچ نارضایتی را ندارد.

حساب کاربری ترامپ در توییتر ۱۶.۵ میلیون دنبال‌کننده دارد و وی بارها از توییتر برای ارسال نظرات تند، خشن و جنجالی استفاده کرده است. اگر چه وی نشان داده که دوست دارد از این ابزار برای برقراری ارتباط مستقیم با مردم استفاده کند، اما اگر قرار باشد او منتقدانش را در توییتر با بلوکه کردن ساکت کند، باید در انتظار تندتر شدن فضا علیه خود نیز باشد.
کد مطلب: 46752
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام