۰
plusresetminus
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۳

حساب توییتری ترامپ امن نیست!

ایتنا- حساب کاربری توییتر دونالد ترامپ از طریق جی‌میل ثبت شده و امن نیست.
حساب توییتری ترامپ امن نیست!


دونالد ترامپ بعد از ادای سوگند ریاست جمهوری به عنوان چهل و پنجمین رییس جمهور این کشور آغاز به کار کرد و کنترل حساب کاربری @POTUS را نیز در دست گرفت.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از یاهونیوز، یک بررسی امنیتی نشان داده که این حساب کاربری با استفاده از یک حساب ایمیل غیردولتی یعنی جی‌میل ثبت شده و از سیستم تایید هویت دومرحله‌ای توییتر بهره نمی‌برد.

ابتدا یک هکر متوجه این ضعف در حساب کاربری @POTUS توییتر شد و از اینکه حساب یادشده تا به حال به این شیوه مورد استفاده بوده، اظهار شگفتی کرد. مشکل یاد شده بعد از اعلام در روز پنج شنبه توسط کارکنان تیم ترامپ برطرف شد.

هکری که متوجه این مشکل شد با نام مستعار WauchulaGhost فعالیت می‌کند. وی اطلاعات خود در این زمینه را در توییتر به اشتراک گذاشت و هشدار داد که ترامپ و همکارانش باید این آدرس ایمیل را تغییر دهند و به جای استفاده از جی‌میل از تنظیمات امنیتی پیشرفته تر توییتر استفاده کنند.

WauchulaGhost هکری است که به علت هک کردن حساب‌های کاربری وابسته به داعش در توییتر شهرت دارد. وی متوجه شده که علاوه بر حساب رئیس جمهور آمریکا، حساب بانوی اول آمریکا یا @FLOTUS و همین‌طور حساب‌های معاون اول و سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید نیز با استفاده از حساب‌های ساده جی‌میل ثبت شده‌اند، البته در حال حاضر در این حساب‌ها هم از سیستم تایید هویت دومرحله‌ای استفاده می‌شود.
کد مطلب: 47750
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام