۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۱

استفاده از سیستم مشابه کروم‌کست گوگل در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

ایتنا- این نرم‌افزار در حال توسعه فوق‌العاده است و بزودی تبدیل به بازاری برای محتوای استریم خواهد شد.
استفاده از سیستم مشابه کروم‌کست گوگل در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ


نرم‌افزار Smart View، که توسط شرکت سامسونگ برای تلویزیون‌های این شرکت طراحی شده است، سالیان طولانی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربران توسط این برنامه قادر به پخش فیلم‌ها و عکس‌های خود بر روی نزدیک‌ترین دستگاه تلویزیون هستند. اما بطوری که صفحه وب‌سایت مربوط به آخرین نسخه این اپلیکیشن نشان می‌دهد، این نرم‌افزار در حال توسعه فوق‌العاده است و بزودی تبدیل به بازاری برای محتوای استریم خواهد شد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، این امر درست مانند کروم‌کست و یا روکو (Roku) بوده و بدین ترتیب خواهد توانست تا محتوای ارسالی یوتیوب، Hulu و آمازون را بر روی تلفن هوشمند و یا تلویزیون هوشمند عملی نماید.

گفتنی است سرویس‌های استریم تصاویر معمولا در چند شرکت بزرگ خلاصه می‌شوند و رقابت در این امر می‌تواند برای شرکت سامسونگ سخت‌تر از هر زمان دیگری باشد. وجود نام‌هایی مانند اپل‌تی‌وی (Apple TV) و کروم‌کست که در رده اول بازیگران این عرصه هستند، بازی را برای سامسونگ دشوار می‌کند.


شایان ذکر است در آخرین نسخه از این نرم‌افزار مشهور، شاهد وجود TV Plus، "راهنمای الکترونیکی هوشمند برنامه" نیز هستیم. با این وجود، همچنان جای شبکه Netflix در این برنامه خالی است. کارشناسان توصیه می‌کنند سامسونگ نیز همانند شرکت اپل، به فکر به خدمت گرفتن این شبکه بر روی محصولات خود باشد، چراکه Netflix این روزها، تعیین کننده بشمار می‌آید.

ظاهرا برای سال جدید، سامسونگ در نظر دارد همه تمرکزش را روی پلتفرم تلویزیون‌های هوشمند خود قرار دهد. این شرکت اندکی پس از آنکه اعلام کرد تلویزیون‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ آن سازگار با دنیای اینترنت اشیاء ساخته شده‌اند و مدل‌های اولترا اچ‌دی آن حتی به هاب‌های هوشمند خانگی مجهز می‌شوند، اکنون خبر داده که تدابیر امنیتی سخت‌گیرانه‌ای را برای محافظت از کلیه اطلاعات ورودی به این تلویزیون‌ها در نظر گرفته است.

شرکت سامسونگ اخیراً اعلام کرده بود قصد دارد از نوعی راهکار امنیتی سه لایه به نام گایا GAIA)) که برای پلتفرم مبتنی بر تایزن(سیستم عامل موردنظر این شرکت) در تلویزیون‌های هوشمندش طراحی کرده استفاده نماید.
این راهکار از همان ساز و کارهای ایزوله‌سازی اطلاعات در چارچوب امنیتی اندرویدی KNOX بهره می‌گیرد.
 
کد مطلب: 47318
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام