۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۳

ورود گوگل به بازار سرویس تلویزیون‌های تجاری

ایتنا- به‌تازگی شرکت گوگل اقدام به خرید زیرساخت‌های موردنیاز برای ورود به بازار پخش تلویزیونی کرده است که می‌تواند خدمات این شرکت را یک گاه به جلو هدایت کند.
ورود گوگل به بازار سرویس تلویزیون‌های تجاری


به‌تازگی شرکت گوگل اقدام به خرید زیرساخت‌های موردنیاز برای ورود به بازار پخش تلویزیونی کرده است که می‌تواند خدمات این شرکت را یک گام به جلو هدایت کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، شرکت گوگل علیرغم قرار داشتن در اوج دائما به فکر ورود به بازارهای جدید برای خدمات نوین است و به همین دلیل می‌توان آینده‌این شرکت را تضمین شده دانست.

در آخرین اقدام این شرکت در این راستا شاهد این هستیم که مسئولان گوگل اقدام به آماده‌سازی زیرساخت‌های موردنیاز برای ورود به بازار تلویزیون‌های تجاری کرده‌اند.

 

در این راستا این شرکت اقدام به خرید چند شرکت استارت‌آپ کرده است که مهم‌ترین آنها شرکت هندواتو (HANDVATO) نام دارد.

این شرکت دارای تخصصی ویژه در زمینه انتشار تصاویر ویدیویی و یا به عبارت دقیق‌تر پخش آنلاین فایل‌های ویدیویی است که این امر با توجه به همکاری آنها با شرکت‌های بزرگ تلویزیونی می‌تواند برای گوگل بسیار مفید واقع شود.

با توجه به این‌که تلویزیون به‌تدریج در حال تبدیل شدن به بخشی از شبکه اینترنت است می‌توان گفت که شرکت گوگل اقدامی هوشمندانه را در پیش گرفته است که می‌تواند در آینده‌ای نه‌چندان دور درآمدهای این شرکت را به‌شدت افزایش دهد.
 
کد مطلب: 44023
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام